آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » دانلود و نصب AmindPDF 3.3.0.1213 نرم افزار ویرایش پی دی اف و ساخت PDF

AmindPDF

AmindPDF نرم افزاری کم حجم و سبک برای مدیریت کردن فایل های pdf می باشد. با استفاده از این اپلیکیشن نه تنها قادر به ویرایش کردن فایل های pdf هستید، بلکه قادر به ساخت و محافظت از آن ها با استفاده از پسورد می باشید. این اپلیکیشن امکان نشانه گذاری فایل های پی دی اف، ترکیب کردن آن ها با یک دیگر، یا تکه تکه کردن یک فایل بزرگ به قطعات کوچک را به وجود می آورد. می تاونید فایل pdf را به فرمت های مختلف تبدیل نمایید. این نرم افزار از رمزگذاری فایل های پی دی اف، امضاهای دیجیتالی، فرمت ها و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.
می توانید عکس ها یا تصاویر اسکن شده را به فایل های قابل ویرایش تبدیل نمایید. این نرم افزار دقت بسیار بالایی در این زمینه دارد. AmindPDF امکان تعیین کردن محدودیت در ویرایش فایل ها، و محافظت کردن از آن ها به وجود می آورد. AmindPDF تنها 14 مگابایت قبل ا نصب حجم دارد و کار کردن با آن بسیار آسان می باشد. AmindPDF برای پلتفرم های مختلف حتی گوشی های همراه نیز ارائه شده است. می توانید محتوای فایل های پی دی اف را به راحتی در این اپلیکیشن مشاهده و در صورت نیاز اصلاح نمایید. امکان تنظیم کردن ترتیب صفحات نیز وجود دارد. AmindPDF اپلیکیشنی بی نظیر است که تمامی افراد از جمله نویسنده ها، تا ویراستارها و ... می توانند از آن استفاده کنند.


دانلود AmindPDF

✅ نام نرم افزارAmindPDF❤️ تعداد دانلود199
⭐نسخه نرم افزار3.3.0.1213🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل13 مگابایت

ویژگی های نرم افزار AmindPDF 


◄ رابط کاربری مناسب
◄ ویرایش کردن آسان فایل های پی دی اف 
◄ رمزگذاری فایل ها
◄ محدود کردن دسترسی ها
◄ مدیریت کردن ترتیب صفحات
◄ ارائه شده برای پلتفرم های مختلف


AmindPDF


قابلیت های AmindPDF


✓ ویرایش PDF : با AmindPDF، می توانید به راحتی با افزودن یا حذف متن، تصاویر و سایر عناصر، تغییراتی در اسناد PDF خود ایجاد کنید. همچنین می توانید اندازه و سبک فونت را تنظیم کنید و صفحات را در صورت نیاز مرتب کنید.
✓ تبدیل PDF :  نرم افزار AmindPDF شما امکان می دهد فایل های PDF خود را به فرمت های مختلف از جمله Word، Excel، PowerPoint و غیره تبدیل کنید. این باعث می شود که محتوای PDF خود را برای استفاده در سایر برنامه ها یا دستگاه های مختلف به راحتی تغییر دهید.
✓ ادغام PDF : آیا نیاز به ترکیب چندین PDF در یک فایل را دارید؟ AmindPDF شما را با ویژگی ادغام PDF خود تحت پوشش قرار می دهد. به سادگی PDF هایی را که می خواهید ادغام کنید را وارد کنید و AmindPDF بقیه کارها را انجام خواهد داد.
✓ رمزگذاری و قفل پی دی اف : AmindPDF طیف وسیعی از گزینه های امنیتی را برای کمک به محافظت از PDF ارائه می دهد. شما می توانید حفاظت از رمز عبور را اضافه کنید، اطلاعات حساس را ویرایش کنید، و حتی امضای دیجیتال را به اسناد خود اضافه کنید.

دانلود PDF Architect Pro و دانلود PDF Annotator و دانلود Foxit PDF Editor از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


چرا AmindPDF را انتخاب کنید؟


ابزارهای PDF زیادی در دسترس هستند، پس چرا AmindPDF را انتخاب کنید؟ در اینجا چند دلیل وجود دارد:

☑ استفاده آسان: AmindPDF کاربر پسند است و استفاده از آن را برای هر کسی بدون در نظر گرفتن مهارت های فنی آسان است. 
☑ پردازش سریع: AmindPDF برای مدیریت آسان فایل های PDF بزرگ طراحی شده است و می تواند اسناد شما را به سرعت پردازش کند، بنابراین نیازی نیست منتظر بمانید. 
☑ پشتیبانی عالی: اگر سؤال یا مشکلی با AmindPDF دارید، تیم همیشه آماده کمک است. آنها پشتیبانی بسیار خوبی از مشتری ارائه می دهند تا اطمینان حاصل شود که شما بیشترین بهره را از ابزار می برید.


سیستم مورد نیاز


     سیستم عامل : ویندوز 11، ویندوز 10، ویندوز 8.1، ویندوز 7
     رم : 2 گیگابایت رم (4 گیگابایت توصیه می شود)
     فضای خالی هارد دیسک: 200 مگابایت یا بیشتر


آموزش نصب نرم افزار AmindPDF


1- نرم افزار را نصب کنید و آن را باز نکیند.
2- محتویات پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار کپی کنید
3- نرم افزار را اجرا کنید.

پسورد فایل :
کپی