آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بازیابی اطلاعات » دانلود و نصب DroidKit 2.2.2.20240103 برنامه بازیابی اطلاعات اندروید و ریکاوری واتساپ

دانلود DroidKit برای ویندوز

DroidKit عکس ها و پیام های واتس آپ مهم خود را از دست داده اید؟ اطلاعات دیگری را تصادفی پاک کرده اید؟ گوشی شما فریز شده است و تنها صفحه سیاه نشان می دهد؟ تاچ اسکرین دیگر کار نمی کند، یا با مشکل دیگری مثل فراموش کردن رمز عبور مواجه شده اید؟ نگران نباشید. این اپلیکیشن می تواند تمام اطلاعات شما را برگرداند و حتی گوشی ای که کار نمی کند را در صورت امکان تعمیر کند و به حالت اول برگرداند. DroidKit به سرعت سیستم شما را اسکن می کند و عکس ها، چت های واس آپ، فایل ها، مخاطبین و دیگر اطلاعات مهم شما را تا 13 نوع مختلف پیدا می کند. تمام گوشی ها و تبلت های اندرویدی پشتیبانی می شوند. نیازی به روت بودن سیستمتان نیست.

علاوه بر این کار کردن با برنامه راحت است و لازم نیست مهارت خاصی داشته باشید. DroidKit قادر به بازیابی عمیق فایل های شما با سرعت بالاست. این نرم افزار بر اساس تکنولوژی NO-DATA-LOSS کار می کند و با شانس خوبی اطلاعات شما را بر می گرداند. این نرم افزار می تواند پیش نمایش پشتیبان های واتس آپ، اکانت های گوگل و ... را به شما قبل از بازیابی نشان دهد. از گوشی های کرش خورده و SD Card های فرمت شده نیز پشتیبانی می شود. البته توجه داشته باشید اگر مدت زمان زیادی از حذف اطلاعات شما گذشته باشد شانس بازیابی آن بسیار پایین می آید.دانلود نرم افزار Tenorshare UltData for Android ودانلود نرم افزار FonePaw Android Data Recovery از دیگر برنامه های بازیابی اطلاعات اندروید می باشند.


دانلود DroidKit

✅ نام نرم افزارDroidKit❤️ تعداد دانلود23598
⭐نسخه نرم افزار2.2.2.20240103🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل195 مگابایت

ویژگی های نرم افزار DroidKit :


- بازیابی اطلاعات sd card های فرمت شده

- حذف کردن قفل گوگل

- حذف کردن قفل گوشی

- امکان بازیابی اطلاعات گوشی های کرش خورده

- عدم نیاز به روت

- ساده، بدون نیاز به مهارت خاص

- نصب مجدد یا بروزرسانی ورژن اندروید


نکته :

1 - نرم افزار را نصب کنید و حتما باید در لیست فایروال آنتی ویروس قرار دهید تا به اینترنت دسترسی نداشته باشد. ( در صورتی که درست انجام نشود  کرک نخواهد شد )

2 - فایل Patch همراه فایل دانلودی را در مسیر نصب نرم افزار قرار داده و با کلیک راست Run as administrator اجرا کنید ، سپس روی دکمه Patch کلیک کنید.

 3 - نرم افزار را اجرا کنید و تمام !

- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

تصاویری از محیط نرم افزار DroidKit :


دانلود DroidKit برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی