آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بازیابی اطلاعات » دانلود و نصب FoneDog Toolkit for Android 2.1.20 نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید

FoneDog Toolkit for Android

 FoneDog Toolkit for Android نرم افزار بازیابی اطلاعات ساده و در عین حال قدرتمند برای اندروید جهت بازگرداندن پیام‌ها، مخاطبین، فایل‌های رسانه‌ای و سایر داده‌های از دست رفته با چند مرحله ساده است. کاربران اندروید اغلب فایل‌هایی را که ممکن است در آینده به آن‌ها نیاز داشته باشند، ناخواسته حذف می‌کنند.

 FoneDog Toolkit Android Data Recovery امکان بازیابی اطلاعات را از دستگاه های اندرویدی با مراحل ساده فراهم می کند. نرم افزار گام به گام به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی هر نوع داده را از دستگاه بازیابی کنند. تنها چیزی که نیاز دارید این است که دستگاه را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر وصل کنید. رابط کاربری ساده برای کار کردن به هیچ اطلاعات فنی نیاز ندارد. این برنامه فوق‌العاده تقریباً از تمام فرمت‌های رسانه برای بازیابی پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌تواند پیام‌ها، داده‌های WhatsApp، گزارش تماس‌ها، پیوست‌های پیام‌ها، اسناد و مخاطبین و.... را بازیابی کند. شما باید گوشی را با استفاده از حالت USB debugging وصل کنید. دانلود نرم افزار FonePaw for Android و دانلود Aiseesoft FoneLab for Android و دانلود Aiseesoft FoneLab for Android و دانلود dr.fone و Dumpster از دیگر برنامه های بازیابی اطلاعات اندروید می باشد.


دانلود FoneDog Toolkit for Android

✅ نام نرم افزارFoneDog Toolkit for Android❤️ تعداد دانلود3654
⭐نسخه نرم افزار2.1.20🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل65 مگابایت

FoneDog Toolkit for Android

نرم افزار حافظه دستگاه اندروید  را اسکن می کند و نتایج را نمایش می دهد تا بتوانید فایل های مورد نیاز برای بازیابی را انتخاب کنید. علاوه بر این، این ابزار قدرتمند همچنین از پیش نمایش داده های از دست رفته و ذخیره فایل های خاص مورد نیاز شما پشتیبانی می کند. در مجموع، این یک برنامه بسیار قابل اعتماد برای بازیابی اطلاعات از دست رفته اندروید با حداقل کلیک و سرعت بالا است.


قابلیت های برتر FoneDog Toolkit for Android


    ☑ ابزار عالی بازیابی اطلاعات اندروید
    ☑ رابط کاربری ساده
    ☑ هر نوع داده از دست رفته یا پاک شده را بازیابی کنید
    ☑ بازیابی گام به گام اطلاعات
    ☑ موارد دلخواه را برای بازیابی انتخاب کنید
    ☑ قابلیت اسکن عمیق
    ☑ پیش نمایش موارد قبل از بازیابی
    ☑ سفارشی سازی های مختلف در پنجره تنظیمات
    ☑ موارد دلخواه برای ذخیره انتخاب کنید

آموزش نصب و فعال سازی FoneDog Toolkit for Android


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید

2- محتویات پوشه Crack همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.

3 - تمام !

- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

پسورد فایل :
کپی