آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ویرایشگر متن » دانلود و نصب Textify 1.10.4 نرم افزار کپی کردن متن از دیالوگ های غیر قابل کپی کردن

دانلود Textify برای ویندوز

Textify یکی از کاربردی ترین برنامه هایی است که در ویندوز خود می توانید داشته باشید. هرچند این برنامه ظاهر بسیار ساده ای دارد و به نظر نمی رسد که کاربرد چندانی برایتان داشته باشد، در بسیاری از مواردی که فکرش را هم نمی کنید کارتان را راه میاندازد. تا به حال شده متنی را بخواهید از دیالوگی کپی کنید که این امکان را برای شما به وجود نمی آورد؟ با ارورهای طولانی ای مواجه شده اید که امکان انتخاب متن آن ها و کپی کردن آن ها در مرورگر نیست؟

Textify چنین مشکلی را حل می کند. با استفاده از این برنامه تنها کاری که لازم است انجام دهید بردن موستان روی دیالوگ مورد نظر، و استفاده از یک شورت کات می باشد. باقی کارها را برنماه برای شما انجام می دهد. سه جور میانبر در برنامه گنجانده شده است، shift, alt, ctrl. می توانید یکی از آن ها را به شکل دلخواه انتخاب کنید و سپس ترکیب آن را با موستان استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید از ترکیب shift + دکمه وسط موس استفاده کنید تا عملیات کپی کردن اطلاعات دیالوگ به شکل خودکار برای شما انجام شود. زمانی که از میانبر استفاده کنید، نمایی قابل انتخاب از متن مورد نظر شما به نمایش در می آید. Textify حجم بسیار کمی دارد که به 1 مگابایت نمی رسد و کار کار کردن با آن آسان می باشد. Textify رابط کاربری مناسب و ساده ای دارد.


دانلود Textify

✅ نام نرم افزار Textify ❤️ تعداد دانلود 911
⭐نسخه نرم افزار 1.10.4 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 530 کیلوبایت

ویژگی های نرم افزار Textify


- بسیار کم حجم و سبک

- رابط کاربری سر راست

- ایجاد میانبر دلخواه

- کپی کردن متن از انواع دیالوگ ها

- ساده سازی جست و جوی ارورها

- قابل استفاده روی انواع سیستم ها

تصاویری از محیط نرم افزار Textify :


دانلود Textify برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی