آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود نرم افزار Prevent Restore Professional 2024.0 برنامه جلوگیری از بازیابی اطلاعات و حذف دائمی

دانلود Prevent Restore برای ویندوز

Prevent Restore جلوی بازیابی اطلاعات را می گیرد. اگر recycle bin ویندوز را خالی کنید، فایل هایی که پاک کرده اید برای همیشه حذف نمی گردند. هرکسی می تواند با اپلیکیشن های بازیابی، داده های شما را به حالت اول برگرداند. چه فولدرها و جه فایل های شما در امان نیستند. فایل هایی که حذف می شوند در هارد شما محفوظ خواهند ماند. تا زمانی که با داده جدیدی جایگزین شوند. هدف این اپلیکیشن، جلوگیری از بازیابی اطلاعات است. با استفاده از این نرم افزار می توانید کاری کنید که اطلاعاتی که قبلا حذف کرده اید قابل بازیابی نباشند. از الگوریتم های امنیتی مختلفی از جمله DoD 5220.22, Gutmann در این زمینه استفاده می شود. با استفاده از Prevent Restore می توانید کاری کنید که حتی امکان بازیابی یک کلمه هم وجود نداشته باشد.

این نرم افزار قادر به حذف کردن دائمی فایل ها از هر دیسکی است. می توانید فلش مموری ها، ssd ها، یا هر نوع دیسک قابل جدا کردن دیگری را نیز با این برنامه پاک سازی کنید. اما استفاده از این برنامه برای cd ها امکان پذیر نیست. اینگونه دیسک ها را باید به شکل فیزیکی بسوزانید تا امکان بازیابی اطلاعات از آن ها از بین برود. این نرم افزار حتی می تواند paging file ویندوز شما را نیز پاک کند. .دانلود Delete.On.Reboot و . دانلود WipeFile و دانلود Remo Drive Wipe از دیگر برنامه های حذف کامل اطلاعات بدون امکان بازیابی می باشند.


دانلود Prevent Restore Professional

✅ نام نرم افزارPrevent Restore Professional❤️ تعداد دانلود1085
⭐نسخه نرم افزار2024.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل2 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Prevent Restore


- بسیار قدرتمند، با رابط کاربری مناسب

- کم حجم و سبک

- حذف سریع و دائمی اطلاعات

- پشتیبانی از انواع هاردها

- استفاده از الگوریتم های امنیتی جدید

- جلوگیری دائمی بازیابی داده ها

- پشتیبانی از انواع فایل ها و فولدرها

- سازگار با انواع usb ها

تصاویری از محیط نرم افزار Prevent Restore :


دانلود Prevent Restore برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی