آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود ElectraSoft Speed Dial 24.03.01 برنامه دفترچه تلفن و ثبت اطلاعات مخاطبین ویندوز

دانلود ElectraSoft Speed Dial برای ویندوز

ElectraSoft Speed Dial از این اپلیکیشن می توانید به عنوان یک دفترچه تلفن استفاده کنید. اطلاعات تمام دوستان و آشنایاتان را وارد برنامه کنید تا سریع به آن ها دسترسی داشته باشید. دیگر نیازی به بررسی مخاطبین نیست، این اپلیکیشن به سرعت اطلاعات مخاطبین شما را با ظاهری مناسب نشان می دهد. می توانید تمام مخاطبینتان را در یکجا داشته باشید. رابط کاربری این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که تمام مخاطبین در یک صفحه نشان داده می شوند و حتی توضیح مختصری از آن ها را می توانید مشاهده کنید. در این اپلیکیشن قادر به ذخیره کردن تا 5 شماره تلفن و 5 یادداشت برای هر مخاطب هستید. ElectraSoft Speed Dial به شما کمک می کند مخاطبین خود را مرتب کنید.

می توانید این اپلیکیشن را به مودم خود وصل کنید و از طریق آن تماس تلفنی بگیرید. البته برای انجام این کار لازم است پورت COM داشته باشید و هم مودتان و هم تلفنتان از این عملیات پشتیبانی کنند. این اپلیکیشن را می توانید در system tray ویندوزتان پنهان کنید تا تداخلی در دیگر کارهای شما ایجاد نکند. تنها مشکل عمده ای که در ورژن حاضر برنامه دیده می شود این است که فعلا امکان جست و جو در این اپلیکیشن وجود ندارد و باید در لیست مخاطبین خود به دنبال مخاطبی بگردید که می خواهید.


دانلود ElectraSoft Speed Dial

✅ نام نرم افزارElectraSoft Speed Dial❤️ تعداد دانلود1279
⭐نسخه نرم افزار24.03.01🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل1 مگابایت

ویژگی های نرم افزار ElectraSoft Speed Dial


- پنهان شدن در system tray

- تماس گرفتن با مودم و تلفن

- دفترچه مخاطبین مجازی

- امکان اضافه کردن تا 5 شماره به هر مخاطب

- امکان اضافه کردن 5 توضیح در مورد مخاطب

- نمایش تمام مخاطبین در یک لیست

- ایجاد ترتیب دهی مناسب در برنامه

- اضافه کردن توضیح مختصر برای هر مخاطب

تصاویری از محیط نرم افزار ElectraSoft Speed Dial :


دانلود ElectraSoft Speed Dial برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی