آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود MobiKin Transfer for Mobile 4.0.31 انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر

دانلود MobiKin Transfer for Mobile برای ویندوز

MobiKin Transfer for Mobile با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعات خود را از گوشی قدیمی خود به گوشی جدید خود انتقال دهید. با این اپلیکیشن قادر به اشتراک گذاری داده ها بین دو اسمارتفون هستید. این اپلیکیشن این کار را با سرعت بالایی انجام می دهد. با یک کلیک می توانید تمام اطلاعات خود را بدون هیچ مشکلی انتقال دهید. مخاطبین خود را بین گوشی هایتان کپی کنید، پیام های متنی را انتقال دهید، موزیک ها، فایل های ویدیویی، تصاویر، اسناد، و حتی اپلیکیشن ها را بین دو گوشی اندرویدی انتقال دهید. با این برنامه می توانید از iOS نیز اطلاعات خود را به گوشی های اندرویدی انتقال دهید.

همگام سازی مخاطبین، پیام ها و سایر داده ها به راحتی انجام می شود. می توانید پیش از کپی کردن داده ها را از گوشی مقصد پاک کنید و سپس داده ها را انتقال دهید. MobiKin Transfer for Mobile قادر به تهیه پشتیبان از اطلاعات شما نیز هست. می توانید اطلاعات خود را با فایل های پشتیبانی که از قبل تهیه کرده اید بازیابی کنید. MobiKin Transfer for Mobile از بیش از 3000 نوع گوشی پشتیبانی می کند و قادر به انتقال انواع دیتاهای خود خواهید بود. MobiKin Transfer for Mobile با انواع گوشی های سامسونگ، htc، سونی، و دیگر برندهای معروف اندروید سازگار می باشد. دانلود نرم افزار Coolmuster Mobile Transfer و دانلود نرم افزار انتقال اطلاعات بین دو گوشی و Apeaksoft Phone Transfer از دیگر برنامه های مرتبط می باشند..


دانلود MobiKin Transfer for Mobile

✅ نام نرم افزارMobiKin Transfer for Mobile❤️ تعداد دانلود704
⭐نسخه نرم افزار4.0.31🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل50 مگابایت

ویژگی های نرم افزار MobiKin Transfer for Mobile


- انتقال اطلاعات بین آیفون و اندروید

- تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات

- پشتیبانی از بیش از 3000 نوع گوشی

- عدم از دست رفتن اطلاعات حین انتقال

- حذف اطلاعات کهنه

- شناسایی سریع گوشی

- امکان انتقال دادن مخاطبین

- رابط کاربری دوستانه و ساده


آموزش نصب و فعال سازی MobiKin Transfer for Mobile 


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید

2 - محتویات پوشه Patch همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید ، سپس فایل پچ را با کلیک راست Run as Administrator باز کرده و روی دکمه Patch کلیک کنید.

3 - نرم افزار را باز کنید سپس به سربرگ Help -> Register رفته و روی Register کلیک کنید اکنون یک ایمیل ددلخواه وارد کرده و در بخش لایسنس 1111111111111111111-11111111111111111111 و روی رجیستر کلیک کنید.


- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

تصاویری از محیط نرم افزار MobiKin Transfer for Mobile :


دانلود MobiKin Transfer for Mobile برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی