آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود VovSoft Subtitle Translator 2.2 برنامه ترجمه زیرنویس فیلم ها برای ویندوز

دانلود VovSoft Subtitle Translator برای ویندوز

VovSoft Subtitle Translator با این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های srt را ترجمه کنید. این فایل ها، برای اضافه کردن زیرنویس به فیلم ها و فایل های ویدویی استفاده می شوند. ورژن فعلی این برنامه، از مترجم ابری IBM پشتیبانی می کند که با آن می توانید ماهانه، 1 میلیون کاراکتر را ترجمه کنید. این نرم افزار از ویندوزهای مختلف پشتیبانی می کند. زمانی که فایلی را وارد برنامه می کنید، در بالای برنامه دو گزینه ظاهر می شود. در بخش from، زبان اورجینال فایل زیرنویس خود را مشخص کنید. در بخش to زبانی که می خواهید زیرنویس های شما به آن تبدیل شوند را انتخاب کنید و روی علامت پیکان کلیک کنید. باقی کارها را برنامه برای شما انجام می دهد.

VovSoft Subtitle Translator به شکل رایگان ارائه شده است و برای استفاده از آن نیاز به عضویت در مکان خاصی ندارید. هر زمان که بخواهید می توانید این اپلیکیشن را بروزرسانی کنید. VovSoft Subtitle Translator طراحی ساده و مناسبی دارد. فایل زیر نویس شما، به همراه ترجمه آن در دو ستون مختلف نشان داده می شوند. در ستون اول، محتویات فایل اصلی خود را مشاهده می کنید. در ستون دوم، می توانید زیرنویس خود را در زبان دلخواه مشاهده نمایید. VovSoft Subtitle Translator هم از سیستم های 32 بیتی و هم از سیستم های 64 بیتی پشتیبانی می کند. در زمینه کار با زیر نویس ها در پست های پیشین برنامه هایی نظیر نرم افزار ساخت و ویرایش زیرنویس , Jubler Subtitle Εditor و ایجاد و ویرایش زیرنویس فیلم معرفی شده بود.


دانلود VovSoft Subtitle Translator

✅ نام نرم افزارVovSoft Subtitle Translator❤️ تعداد دانلود2501
⭐نسخه نرم افزار2.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل2 مگابایت

ویژگی های نرم افزار VovSoft Subtitle Translator


- پشتیبانی از انواع ویندوز ها

- سازگار با سیستم های 32 و 64 بیتی

- کاملا رایگان با امکان بروزرسانی

- پشتیبانی از انواع فایل های srt

- ترجمه زیرنویس ها با کمک مترجم ابری ibm

- رابط کاربری ساده و دوستانه

- کم حجم و فشرده شده

- تسریع ترجمه فایل های زیرنویس

تصاویری از محیط نرم افزار VovSoft Subtitle Translator :


دانلود VovSoft Subtitle Translator برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی