آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود نرم افزار Microsoft Process Monitor 3.96 برنامه نظارت و مانیتورینگ فعالیت ویندوز

دانلود Microsoft Process Monitor برای ویندوز

Microsoft Process Monitor ابزاری حرفه ای برای پایش ویندوز می باشد که به شکل زنده فایل سیستم، رجیستری، process، و فعالیت های thread سیستم شما را نمایش می دهد. این اپلیکیشن ویژگی های دو ابزار filemon و regmon را با یک دیگر ترکیب می کند و لیستی از ابزار های جدید را به آن اضافه می کند که شامل فیلتر گذاری عمیق و غیر مخرب، نمایش اطلاعاتی مثل ویژگی های رویدادها، و session id ها، نام کاربران، و بسیاری دیگر می باشد. ویژگی های منحصر به فرد این برنامه، می تواند آن را به ابزاری حیاتی برای عیب یابی و پیدا کردن ویروس ها در سیستم تبدیل کند.

رابط کاربری این برنامه بسیار مشابه با filemon و regmon می باشد. با این حال خود این اپلیکیشن بدون کپی از آن دو اپلیکیشن و از ابتدا ساخته شده است و شامل بهبود هایی می شود که آن ها ندارند. می توانید process ها را به راحتی زیر نظر داشته باشید و شروع و پایان هر thread را مشاهده کنید. کد خروج thread ها نشان داده می شود. می توانید لود عکس ها را پایش کنید. این اپلیکیشن اطلاعات بیشتری را از فعالیت های سیستمی شما جمع آوری می کند. با فیلترهای غیر مخرب برنامه، بدون از دست دادن اطلاعات می توانید روی داده هایتان فیلتر بگذارید و اطلاعات دلخواه خود را مشاهده کنید. فیلتر ها را می توان روی هر فیلدی از داده ها تنظیم کرد.


دانلود Process Monitor

✅ نام نرم افزار Process Monitor ❤️ تعداد دانلود 987
⭐نسخه نرم افزار 3.96 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 3 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Microsoft Process Monitor


- نمایش اطلاعات در قالب hexadecimal

- نمایش کد خروج thread ها

- نمایش رجیستری

- پایش کردن لود عکس ها

- فیلتر گذاری غیر مخرب

- رابط کاربری مشابه regmon

- پایش کردن مالورها و بد افزار ها

تصاویری از محیط نرم افزار Microsoft Process Monitor :

دانلود Microsoft Process Monitor برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی