آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود و نصب Virtual Display Manager 3.3.2.44790 برنامه مدیریت اضافه کردن مانیتور مجازی

دانلود Virtual Display Manager برای ویندوز

Virtual Display Manager نرم افزاری فوق العاده است که سیستم تک یا چند مانیتوره شما را با صفحات نمایش مجازی تکمیل می کند. این صفحات می توانند صفحات فیزیکی و واقعی را با سخت افزار موجود همراه با پیکربندی های مختلف به اشتراک بگذارند. طبق جدیدترین مطالاعات، از جمله تحقیقات مایکروسافت، سیستم های چند مانیتوره می توانند عملکرد کاربر را از 10 تا 50 درصد افزایش دهند. با این حال، فاکتور های مختلفی باعث شده اند که استفاده از سیستم های چند مانیتوره کاهش پیدا کند که از جمله آن ها فضای لازم برای نگه داری چند مانیتور، هزینه های موجود، نیاز به کارت گرافیک قدرتمند و ... می باشد.

با این اپلیکیشن می توانید هزینه هایتان را کاهش دهید. Virtual Display Manager قادر است مانیتور فیزیکی شما را به 16 صفحه نمایش مجازی تقسیم کند. صفحات مجازی می توانند سایز یکسانی داشته باشند یا سایز آن ها را می توانید به گونه ای تغییر دهید که می خواهید. این ویژگی نیاز های متنوع شما را برطرف می کند. Virtual Display Manager از صفحات نمایش ریموت نیز پشتیبانی می کند. Virtual Display Manager کنترل کاملی روی مکان آیکون ها، و پیکربندی صفحات ایجاد می کند. این اپلیکیشن کم حجم می باشد و کار کردن با آن آسان است. رابط کاربری Virtual Display Manager به گونه ای طراحی شده است که حتی افراد تازه کار نیز در کار با آن به مشکل نخورند.


دانلود Virtual Display Manager

✅ نام نرم افزارVirtual Display Manager❤️ تعداد دانلود532
⭐نسخه نرم افزار3.3.2.44790🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل4 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Virtual Display Manager


- کم حجم و سبک

- پشتیبانی از پیکربندی های متنوع

- پشتیبانی از سیستم های چند مانیتوری

- پشتیبانی از صفحات ریموت

- کنترل کاملی بر روی مکان آیکون ها

- تغییر دادن هندسه صفحات

- رابط کاربری دوستانه

تصاویری از محیط نرم افزار Virtual Display Manager :


دانلود Virtual Display Manager برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی