آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود و نصب BloatyNosy 2.2 حذف برنامه های غیر ضروری و سفارشی سازی ویندوز 11

دانلود BloatyNosy

BloatyNosy یک برنامه debloater برای ویندوز 11 می‌تواند به تمیز کردن سیستم شما و غیرفعال کردن ویژگی‌های اضافی سیستم عامل جدید مایکروسافت کمک کند، همچنین دارای برخی ابزارهای اضافی برای راحتی است.

Debloating به معنی حذف فرآیندها، سرویس ها و برنامه های غیرضروری از ویندوز 11 است. این برنامه ها و سرویس ها ممکن است امنیتی باشند یا ممکن است به صورت مداوم در پس زمینه اجرا شوند، منابع سیستم و عمر باتری را تلف کنند و داده ها را جمع آوری کنند¹

قبل از هر پیشنهاد، نرم‌افزار ابتدا تجزیه و تحلیل سیستم شما را انجام می‌دهد تا به دنبال هر چیز غیر عادی باشد. این فرآیند حداکثر یک دقیقه طول بکشد و پیشنهادات نتیجه‌گیری شده بر اساس پیکربندی شما خواهد بود. نرم‌افزار به هر یک از پیشنهادات خود امتياز اولويت را نسبت مي‌دهد، که ميیتواند به كاربران كمك كند تا بفهمند كه يك رفع عيب ارزش دارد یا خیر.

رفع عیب ها با توجه به Explorer، Desktop، Taskbar، Privacy و دسته‌بنديی های ديگر هستند، همه چيز به گونه‌ای جداسازی شده است که درک ان برای کاربر آسان باشد.


دانلود BloatyNosy

✅ نام نرم افزارBloatyNosy❤️ تعداد دانلود50
⭐نسخه نرم افزار2.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 11 به بالا🔆 حجم فایل70 کیلوبایت

ویژگی های BloatyNosy


- دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند است که استفاده از آن را برای همه از جمله کاربران آماتور آسان می کند
- می توانید BloatyNosy را برنامه ریزی کنید تا اسکن سیستم را در فواصل زمانی مشخص مانند روزانه، هفتگی یا ماهانه اجرا کند. این تضمین می کند که سیستم شما به طور منظم بررسی و تمیز می شود
- می توانید اسکن را برای هدف قرار دادن مناطق خاصی از سیستم خود، مانند فایل های موقت، برنامه های استفاده نشده، یا گزارش های سیستم سفارشی کنید.
- نرم افزار تضمین می‌کند که تمام فایل‌ها و برنامه‌هایی که حذف می‌کند، به سیستم شما آسیبی نمی‌رسانند. دانلود ویندوز 11

پسورد فایل :
کپی