آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود PhotoCartoon Professional 6.7.6 برنامه تبدیل عکس به تصاویر کارتونی برای ویندوز

دانلود PhotoCartoon برای ویندوز

PhotoCartoon Professional نرم افزاری با فیلترهای آماده می باشد که با آن ها می توانید تصاویر خود را به نقاشی، کارتون، یا طرح واره تبدیل کنید. کاربرد این برنامه محدود به فیلترگذاری روی تصاویر نمی شود و با آن می توانید کیفیت عکس های بارگذاری شده را افزایش دهید. رابط کاربری این اپلیکیشن آسان می باشد. پیش نمایشی از عکستان را مشاهده خواهید کرد. متاسفانه تنها ویژگی ای که در این اپلیکیشن به چشم نمی خورد، فیلترگذاری روی گروهی از تصاویر می باشد و باید هر کدام از عکس ها را جداگانه فیلترگذاری کنید.

تمام فیلترهای گرافیکی در سمت چپ نشان داده می شوند و از هر کدام که بخواهید می توانید استفاده کنید. ظاهر تصویر شما به شکل زنده نشان داده می شود. از انواع نقاشی ها، از جمله آب رنگ، رنگ روغن و ... پشتیبانی می شود. اعمال برخی از فیلترها ممکن است بیشتر از سایر فیلترها زمان گیر باشد. تنظیم کردن پارامترهای تصویر برای بهبود کیفیت آن امکان پذیر است. در PhotoCartoon Professional می توانید به عکس هایتان واترمارک متنی یا تصویری اضافه کنید. این ویژگی زمانی به کارتان می آید که می خواهید از حقوق کپی رایت خود دفاع کنید. اگرچه این برنامه فیلترهای متنوعی را در اختیارتان قرار می دهد، با این حال ابزار دیگری برای ویرایش تصاویر ندارد.FX Cartoonizer و تبدیل عکس به تصاویر کارتونی از دیگر برنامه ای مرتبط می باشند.


دانلود PhotoCartoon

✅ نام نرم افزارPhotoCartoon❤️ تعداد دانلود1721
⭐نسخه نرم افزار6.7.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل36 مگابایت

ویژگی های نرم افزار PhotoCartoon Professional


- دارای فیلترهای متنوع

- تبدیل کردن عکس ها به نقاشی

- رابط کاربری ساده

- تغییر دادن روشنایی، اشباع رنگ، گاما و ...

- عدم ارائه ابزار غیر ضروری

- اضافه کردن واترمارک به تصاویر

- قابل استفاده برای عموم کاربران

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار PhotoCartoon Professional :

دانلود PhotoCartoon برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی