آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » پلاگین نرم افزارها » دانلود Intelligent Editing PerfectIt Pro 5.4 نرم افزار بررسی و تصحیح مقاله ها

دانلود Intelligent Editing PerfectIt Pro برای ویندوز

Intelligent Editing PerfectIt Pro نرم افزاری حرفه ای برای بازنگری و تصحیح مقاله ها می باشد. با این اپلیکیشن اسناد بهتری را می توانید به مجلات ارسال کنید. این اپلیکیشن یکی از نرم افزار های محبوب بین مصححان حرفه ای می ابشد. این اپلیکیشن در 72 کشور جهان از سال 2009 مورد استفاده قرار گرفته است. می توانید میزان انسجام متن را در این برنامه بررسی کنید. علاوه بر این می توانید قوانین دلخواه خود را برای استایل نوشته ها تنظیم کنید تا بر اساس آن ها متن بررسی شود. این نرم افزار قادر به پیدا کردن مخفف هایی که معنی آن ها در متن تعریف نشده است نیز هست.

این اپلیکیشن را می توانید برای استایل خانه شخصی سازی کنید. Intelligent Editing PerfectIt Pro با تمامی اسناد سازگار است و انگلیسی به شکل کامل پشتیبانی می کند. این نرم افزار مدت زمانی که برای اصلاح متن ها لازم است بگذارید را کاهش می دهد. دیگر نیازی به اتلاف وقت برای مسائل بی اهمیت نیست. این نرم افزار خطاهای موجود در متن را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد. با Intelligent Editing PerfectIt Pro می توانید کاریکنید که متن هایتان شانس بهتری برای پذیرفته شدن در ژورنال ها را داشته باشند. این اپلیکیشن به شما کمک می کند برند و استایل خاص نوشته های خود را طراحی و ارائه نمایید.


دانلود Intelligent Editing PerfectIt

✅ نام نرم افزارIntelligent Editing PerfectIt❤️ تعداد دانلود612
⭐نسخه نرم افزار5.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 10 به بالا🔆 حجم فایل217 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Intelligent Editing PerfectIt Pro :


- کاهش دادن خطاها

- سرعت بالاتر در لود اسناد

- سرعت بالا در چک کردن اطلاعات

- اضافه شدن ابزار جست و جو

- پشتیبانی از استایل های مختلف نوشته

- یافتن مخفف های تعریف نشده

- محبوب بین افراد حرفه ای

- نیاز به microsoft word

تصاویری از محیط نرم افزار Intelligent Editing PerfectIt Pro :

دانلود Intelligent Editing PerfectIt Pro برای ویندوز کامپیوتر


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

PerfectIt 5 requires a PC running MS Word and Windows. We provide support for PerfectIt installed on the following products

- Windows 10 and Windows 11; and
- Microsoft Word 2013, 2016, 2019, and Office 365.

* PerfectIt 5 may run on older versions of Windows and Word; however, Microsoft has ended support for these products, and therefore we cannot ensure full compatibility.

پسورد فایل :
کپی