آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.5 Intelligent Cleaner پاک کننده هوشمند برای اندروید

دانلود Intelligent Cleaner برای اندروید

Intelligent Cleaner گوشیتان کند شده است؟ اپلیکیشنی ساده به شما پیشنهاد می کنیم که با آن می توانید گوشی خود را بهینه سازی کنید، و آن را از فایل های اضافی پاک نمایید. این اپلیکیشن به شکل هوشمندانه ای فایل های بی کاربرد و اضافی گوشی شما را پیدا می کند و با پاک کردن آن سرعت سیستمتان را افزایش می دهد. برنامه ها با جمع شدن در پس زمینه سیستمتان سبب کند شدن گوشیتان می گردند. با این اپلیکیشن قادر به خالی کردن رم خود و افزایش دادن سرعت سیستمتان هستید. Intelligent Cleaner قادر است پردازنده گوشیتان را نیز خنک کند.

با یک کلیک سیستم شما بهینه سازی می شود، بدون این که عملکرد گوشیتان دچار آسیبی شود. Intelligent Cleaner امتیاز بالای 4.8 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است رابط کاربری برنامه بسیار ساده است. بعد از این که برنامه را باز کردید کافیست بر روی optimize بزنید تا باقی کارها را برنامه برای شما انجام دهد. Intelligent Cleaner حجم کمی دارد و پیش از نصب به 4 مگابایت نمی رسد. این اپلیکیشن را می توانید روی تبلت ها نیز بدون هیچ مشکلی نصب نمایید. Intelligent Cleaner از برندهای مختلف گوشی ها پشتیبانی می کند و امکان بهینه سازی آ« ها را به وجود آورد. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. All-In-One Toolbox , دانلود نرم افزار Super Boost Cleaner و دانلود سی کلینر از دیگر بهینه ساز های اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Intelligent Cleaner


- کم حجم و سبک

- افزایش دادن سرعت گوشی

- پاک کردن فایل های اضافی و غیر ضروری

- افزایش دادن سرعت سیستم به شکل قابل توجه

- خنک کننده پردازنده

- پاک کردن اپلیکیشن ها از رم

- رابط کاربری دوستانه و ساده

- قابل استفاده روی انواع گوشی ها و تبلت ها

تصاویری از محیط نرم افزار Intelligent Cleaner :


دانلود Intelligent Cleaner برای اندروید  دانلود Intelligent Cleaner برای اندروید  دانلود Intelligent Cleaner برای اندروید  دانلود Intelligent Cleaner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی