آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود نرم افزار PanFone WhatsApp Transfer 2.3.6 برنامه بکاپ از اطلات واتساپ و انتقال به دستگاه دیگر

دانلود PanFone WhatsApp Transfer برای ویندوز

PanFone WhatsApp Transfer یکی از بهترین برنامه ها برای پشتیبان گیری، بازیابی، و انتقال اطلاعات پیام های واتساپ از سیستم های اندرویدی یا آیفون می باشد. این اپلیکیشن قادر است پیام های شما را در قالب فایل های csv یا html خروجی بگیرد. این نرم افزار با سرعت بالایی از پیام ها، تصاویر، فایل های ویدویی، فایل های ضمیمه شده و ... شما از اندروید یا آیفونتان روی کامپیوتر پشتیبان تهیه می کند. می توانید فایل های پشتیبانی که تهیه کرده اید را روی آیفون و انردوید خود بازیابی کنید. پیش نمایش محتوای پشتیبان گرفته شده نیز نشان داده می شود. این اپلیکیشن با اندروید 10 و iOS 14 سازگار می باشد. آیا موبایل جدیدی خریداری کرده اید و حالا می خواهید اطلاعات واتس آپتان را به آن انتقال دهید؟

این برنامه این کار را برای شما بسیار ساده می کند. می توانید تمام اطلاعات خود، از جمله تاریخچه پیام ها و ... را به سیستم جدید خود انتقال دهید. این اپلیکیشن اطلاعات شما را به راحتی و به شکل امن انتقال می دهد. PanFone WhatsApp Transfer داده های قبلی شما را overwrite یا حذف نمی کند و می توانید چند فایل پشتیبان از یک داده تهیه کنید. با خروجی گرفتن اطلاعات خود در قالب فایل html، می توانید اطلاعاتتان را در گوشیتان نیز مشاهده کنید. دانلود واتساپ اندروید و دانلود واتساپ کامپیوتر و دانلود واتساپ جی بی مرتبط با این نرم افزار می باشد.


دانلود PanFone WhatsApp Transfer

✅ نام نرم افزارPanFone WhatsApp Transfer❤️ تعداد دانلود2415
⭐نسخه نرم افزار2.3.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل137 مگابایت

ویژگی های نرم افزار PanFone WhatsApp Transfer


- استخراج پیام های واتس آپ

- خروجی گرفتن با فرمت csv و html

- انتقال دادن اطلاعات بین آیفون و اندروید

- تهیه پشتیبان اطلاعات

- بازیابی سریع و آسان اطلاعات

- انتقال دادن فایل های ویدیویی و تصاویر

- پشتیبانی از انواع فایل های ضمیمه شده

- انتقال پر سرعت اطلاعات با یک کلیک

تصاویری از محیط نرم افزار PanFone WhatsApp Transfer :


دانلود PanFone WhatsApp Transfer برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی