آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » مرورگر وب » دانلود 3.0.3 Opera Crypto Browser نصب مرورگر اپرا کریپتو برای اندروید و کامپیوتر

دانلود Opera Crypto Browser برای اندروید

Opera Crypto Browser جهان بلاکچین به مرورگری اختصاصی احتیاج دارد و ما خوش حال هستیم که اولین مروگر اختصاصی کریپتو را به شما معرفی کنیم. Opera Crypto Browser که با Web3 ساخته شده است تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. هدف توسعه دهندگان این برنامه ایجاد ارتباط تا جای ممکن با سایر شرکت ها می باشد.

تا به امروز این برنامه با polygon, solana, nervos, celo, unstoppable domains, handshake و ens همراه شده است و به زودی اعضای جدیدی به کمیته این برنامه اضافه می شوند. در این برنامه می توانید از آخرین بار بلاک چین، انجمن های موجود، محتواهای آموزشی و بسیاری دیگر دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن به شکل رایگان عرضه شده است و قادر به بلاک کردن تبلیغات، پاپ آپ ها، کوکی ها و بسیاری دیگر می باشد. به راحتی و با حفظ امنیت خود می توانید در گوگل مرور انجام دهید. این اپلیکیشن امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آرده است. Opera Crypto Browser سرعت بسیار بالایی در دانلود کردن اطلاعات به نمایش می گذارد. بیش از یک میلیون کاربر این برنامه را روی سیستمشان نصب کرده اند. در بروزرسانی های بعدی شاهد اضافه شدن ویژگی های تازه ای خواهیم بود. این نرم افزار بر روی اندروید 7.1 به بالا بدون مشکل قابل نصب و اجرا می باشد.


دانلود Opera Crypto Browser

✅ نام نرم افزارOpera Crypto Browser❤️ تعداد دانلود1119
⭐نسخه نرم افزار3.0.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7.1 به بالا و ویندوز 7🔆 حجم فایل140 و 30 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Opera Crypto Browser


- پشتیبانی از web3

- همراهی با اعضایی مثل Polygon, Solana, Nervos

- رابط کاربری چشم نواز

- بیش از یک میلیون کاربر

- پشتیبانی از ipfs

- نمایش جدیدترین احبار روز دنیا

- حل شدن باگ های نسخه های قبلی


⭐ از دیگر مرورگر های قوی برای اندروید و ویندوز می توان به دانلود گوگل کروم برای اندروید و دانلود کروم و دانلود فایرفاکس و دانلود اپرا از دیگر مرورگرهای قدرتمند می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار Opera Crypto Browser :

 

دانلود Opera Crypto Browser برای اندروید  دانلود Opera Crypto Browser برای اندروید  دانلود Opera Crypto Browser برای اندروید  دانلود Opera Crypto Browser برای اندروید  دانلود Opera Crypto Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی