آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود 20181017 MatchVentures بازی مسابقه پرمخاطره برای اندروید

دانلود MatchVentures برای اندروید

MatchVentures دانجئون های قلعه Cliffmont را در ماجراجویی منحصر به فرد کاوش کنید. بر موانع مختلفی که د رسر راه شما قرار می گیرد فارغ آیید و اعماق را برای بدست آوردن اشیاء ارزشمند که به شما در بازسازی قلعه کمک می کنند کاوش کنید. قلعه توسط اژدهای سیاه، دراگو مدتی پیش تخریب شده است و اکنون شما باید آن را بازسازی کنید. با دشمنان مختلف مبارزه کنید، غارها را کاوش کنید و پازل های مختلف را حل نمایید. افسانه ای باستانی که نابود شدن سرزمین های تاریکی را پیش بینی می کند کامل کنید. در سطوح مختلف به نقش آفرینی بپردازید و قلعه را از نو طراحی کنید. موسیقی های متن جذابی را در حین نقش آفرینی تجربه کنید.

MatchVentures با قیمت 10 دلار در گوگل پلی عرضه می شود. اگر به ماجراجویی هایی نظیر ایندینا جونز و از این قبیل علاقه دارید، MatchVentures را از دست ندهید چرا که حال و هوایی این چنینی را برای شما ایجاد می کند. معماهای مختلفی که در سر راهتان قرار می گیرد را حل کنید و تا جای ممکن پیشرفت کنید تا بتوانید قلعه را به شکل کامل بازسازی نمایید. MatchVentures بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های بازی MatchVentures :


- قلعه ای بزرگ برای کاوش و ماجراجویی

- جمع آوری آیتم های ارزشمند

- کامل کردن افسانه ای باستانی برای نابودی تاریکی

- موسیقی های جذاب و دوست داشتنی

- مبارزه با دشمنان قدرتمند در اعماق قلعه

- کامل کردن سطح مختلف

- پازل های چالش بر انگیز و ذهنی


تصاویری از محیط بازی MatchVentures :


دانلود MatchVentures برای اندروید  دانلود MatchVentures برای اندروید  دانلود MatchVentures برای اندروید  دانلود MatchVentures برای اندروید  دانلود MatchVentures برای اندروید


پسورد فایل :
کپی