آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Death Invasion : Survival 1.2.2 حمله مرگ برای اندروید

دانلود Death Invasion : Survival برای اندروید

Death Invasion : Survival این دهکده کوچک، با مرگ ساکنانش همراه شده است. شما به راحتی توسط زامبی ها آلوده می شوید اگر در اینجا بمانید. آیا می خواهید به بقا ادامه دهید؟ خود را با سلاح های مناسب مجهز کنید و از شهر فرار کنید. دلسوزی برای زامبی ها ایده احمقانه ای است، چرا که آن حتی ابتدایی ترین احساسات خود را از دست داده اند. کاری که باید انجام دهید شلیک گلوله هایتان به سمت آن ها بدون توقف می باشد.

شما تنها بازمانده نیستید، می توانید به دیگران کمک کنید و آن ها را نیز از شهر نجات دهید. هرچند شما یک ناجی نیستید، اما ممکن است به کمک آن ها برای فرار از این شهر نیاز داشته باشید. در کنار همراهان خود شانه به شانه با زامبی ها مبارزه کنید و از این شهر آشفته فرار کنید. برای زنده ماندن، غذا، سلاح های کشنده، سوخت و تولید کننده های برق ضروری هستند. با این حال، اکثر لوازم ضروری در مکان های بسیار خطرناک باقی مانده اند. شما باید هم تیمی های خود را پوشش دهید تا آن ها وقت کافی برای باز کردن درب را داشته باشند، در غیر این صورت شما توسط گروهی از زامبی ها محاصره می شوید. Death Invasion : Survival بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


دانلود Death Invasion : Survival

✅ نام نرم افزارDeath Invasion : Survival❤️ تعداد دانلود3369
⭐نسخه نرم افزار1.2.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.1🔆 حجم فایل100 مگابایت

ویژگی های بازی Death Invasion : Survival


- گرافیک HD با صحنه های خشونت آمیز

- سیستم مبارزه فوق العاده

- گیم پلی سوم شخص، هماهی با ه تیمی ها

- بقا در جهانی خطرناک پر شده از زامبی ها

- جمع آوری سلاح های مختلف برای مبارزه

- تلاش برای بقا و نجات افراد دیگر

 

آموزش نصب نسخه عادی :


جدیدا برخی فایل ها در گوگل پلی صورت اسپلیت عرضه می شوند / لطفا آموزش زیر را بخوانید و طبق آن فایل را نصب کنید.

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.

تصاویری از محیط بازی Death Invasion : Survival :


دانلود Death Invasion : Survival برای اندروید  دانلود Death Invasion : Survival برای اندروید  دانلود Death Invasion : Survival برای اندروید  دانلود Death Invasion : Survival برای اندروید  دانلود Death Invasion : Survival برای اندروید


پسورد فایل :
کپی