آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی 1.74.2 Summoners Greed طمع احضار کنندگان برای اندروید

دانلود Summoners Greed برای اندروید

Summoner's Greed: Idle شما، بزرگترین و قدرتمندترین احضار کننده به قلعه پادشاه حمله کرده  اید و گنجینه بینهایت ارزشمندش را دزدیده اید. حالا می خواهید غنیمت خود را به مقر خود بازگردانید اما پادشاه آلارم را به صدا در آورده است و لشکری بی پایان از قهرمانان به شما حمله کرده اند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که موانع دفاعی خود را فعال کنید. در این بازی TD، با تاور های مختلف و اسپل های قدرتمند در مقابل لشکر هایی بی پایان از قهرمانان دفاع خواهید کرد.

مراقب شوالیه خاص پادشاه باشید، ممکن است نخواهید با آن زیاد درگیر شوید! پس از شکست دادن لشکر دشمنان، orb های جادویی بدست خواهید آورد. از آن ها استفاده کنید تا پورتال خود را قدرتمندتر کنید و لشکری از هیولاها، مینیون ها و ... را برای دفاع فراخوانید. بجز لشکری که از هیولاها در اختیار دارید قادر به استفاده از اسپل هایی همچون یخ، رعد و برق، توپ های آتشین و ... خواهید بود. در مقابل باس های قدرتمند دفاع کنید و آن ها را شکست دهید. تاورتان را ارتقا دهید تا عملکرد آن به بهبود پیدا کند. هیولاهای نایاب، حماسی و افسانه ای را جمع آوری کنید. Summoner's Greed: Idle بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجرا می باشد.


دانلود Summoners Greed

✅ نام نرم افزارSummoners Greed❤️ تعداد دانلود2852
⭐نسخه نرم افزار1.74.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل59 مگابایت

ویژگی های بازی Summoner's Greed: Idle


- ده ها هیولا و تاور مختلف برای احضار

- دفاع در مقابل لشکری بی پایان از باس ها و قهرمانان

- هر هیولا دارای قدرت منحصر به فرد خود است.

- گرافیکی اورجینال و گیم پلی ای تازه را تجربه کنید.

- از اسپل ها برای شکست دادن دشمنان خود استفاده کنید.

- پورتال خود را با orb های جادویی قوی تر کنید.

- لشکری از هیولاها را به میدان نبرد فراخوانید.


تصاویری از محیط بازی Summoner's Greed: Idle :


دانلود Summoners Greed برای اندروید  دانلود Summoners Greed برای اندروید  دانلود Summoners Greed برای اندروید  دانلود Summoners Greed برای اندروید  دانلود Summoners Greed برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی