آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی کارتون کرفت Cartoon Craft 4.13 برای اندروید

دانلود Cartoon Craft برای اندروید

Cartoon Craft مبارزه اورک ها و انسان ها؟ نه صبر کنید! زامبی ها هم هستند. چه کسی دشمن است؟ اورک ها و انسان ها با نبردی سخت مواجه می شوند، اما اتفاقی عجیب در حال رخ دادن است و آن تبدیل هر اورک و انسان به زامبی است. چه اتفاقی دارد می افتد؟ به اورک ها و انسان ها کمک کنید و آن ها را نجات دهید. در شروع بازی چهار کارگر در اختیارتان قرار می گیرد، با استفاده از آن ها طلا و چوب جمع آوری کنید.

مزرعه بسازید و سربازان مختلفی را پرورش دهید. با استفاده از نیروهای خود نقشه را جست و جو کنید و دشمنان را له کنید. باگ اتحاد برطرف شده است. توجه داشته باشید که آرنا هنوز در حالت بتا قرار دارد و ممکن است در آن با باگ مواجه شوید. این بازی جذاب با گرافیک دو بعدی بی نظیری که دارد می تواند شما را برای مدتی طولانی سرگرم سازد. Cartoon craft توانسته نظر مثبت مخاطبان را به سوی خود جلب کند و امتیاز بالای 4.8 از 5 را در گوگل پلی بدست آورد. در ورژن جدید بازی انتخاب کردن تمام نیرو ها به شکل همزمان ممکن شده است. Cartoon Craft امتیاز بالای 4.6 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.


دانلود Cartoon Craft

✅ نام نرم افزارCartoon Craft❤️ تعداد دانلود1851
⭐نسخه نرم افزار4.13🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6 به بالا🔆 حجم فایل35 مگابایت

ویژگی های بازی Cartoon Craft


- گرافیک دو بعدی و رنگارنگ
- نبردی مهیج و جذاب
- دارای امتیاز بالای 4.6 از 5 در گوگل پلی
- مناسب برای تمامی سنین
- بازی زنده و استراتژی
- جمع آوری منابع مختلف برای پرورش سربازان
- جست و جو در نقشه و یافتن دشمنان

تصاویری از محیط بازی Cartoon Craft :


دانلود Cartoon Craft برای اندروید  دانلود Cartoon Craft برای اندروید  دانلود Cartoon Craft برای اندروید  دانلود Cartoon Craft برای اندروید


پسورد فایل :
کپی