آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی سینکر برای اندروید SiNKR 1.2.8

دانلود SiNKR برای اندروید

دانلود بازی SiNKR 


SiNKR یک بازی پازلی مینیمالیست می باشد که در آن کاربر با استفاده از وسایل مختلفی که در اختیارش قرار می گیرد باید پازل ها را حل کند. شما نیاز به کار گیری استراتژی مناسب برای حل هر سطح دارید. سطوح مختلف بازی به شکل دستی توسط توسعه دهندگان ساخته شده است. هیچ سیستم امتیاز دهی، محدودیت زمانی، متن، یا هر آن چه که حواس شما را از حل پازل پرت کند وجود ندارد. موسیقی ای جذاب نیز در هنگام انجام بازی برای شما پخش می گردد. این بازی پرمیوم بوده و هیچ تبلیغی در آن به نمایش در نمی آید. شما می توانید از 1.5 تا 3 ساعت گیم پلی را از این بازی انتظار داشته باشید.

Sinkr مورد استقبال بسیاری از منتقدان قرار گرفته و به عنوان بازی منتخب گوگل پلی در سال 2018 انتخاب شده است. این بازی امتیاز بالای 4.8 از 5 را در مارکت گوگل پلی دریافت کرده است. Sinkr مناسب رده های سنی مختلف می باشد و برای حل پازل های آن نیازی به داشتن مهارت خاصی نیست. اگر به دنبال بازی ای جذاب هستید که ذهن شما را به چالش بکشد و در عین حال برای حل معماهای آن نیازی به عجله نداشته باشید، این بازی گزینه مناسبی خواهد بود. SiNKR را بر روی اندروید 4.1 به بالا می توان اجرا کرد.


ویژگی های بازی SiNKR 


- گرافیک ساده و دوست داشتنی
- دارای 3 ساعت گیم پلی
- موسیقی های جذاب برای سطوح مختلف
- استفاده از ابزار، برای حل پازل ها
- محبوب در گوگل پلی
- ارائه شده در سبک پازلی و مینیمالیست
- بدون وجود تایمر و محدودیت زمانی


تصاویری از محیط بازی SiNKR :


دانلود SiNKR برای اندروید  دانلود SiNKR برای اندروید  دانلود SiNKR برای اندروید  دانلود SiNKR برای اندروید  دانلود SiNKR برای اندروید


پسورد فایل :
کپی