آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Sky Clash: Lords of Clans 3D 1.53.4 مبارزات آسمانی برای اندروید

دانلود Sky Clash برای اندروید

Sky Clash: Lords of Clans 3D یک بازی حماسی MMO و RTS با جلوه های ویژه سه بعدی خیره کننده است. امپراطوری خود را در جزایر شناور ایجاد کنید و از برج های آسمانی خود در این بازی pvp آنلاین محافظت کنید. در جهانی steampunk به ماجراجویی بپردازید. پایگاه کوچک خود را توسعه دهید و آن را به قلعه ای شکست ناپذیر تبدیل سازید. کلن خود را ایجاد کنید و آن را به یکی از برترین کلن های دنیا تبدیل کنید. در نبرد های pvp شرکت کنید و رقیبان خود را به زانو  در بیاورید. در مقابل حمله ربات ها دفاع کنید و دفاع خود را ارتقا دهید.

شما می توانید گروه های نظامی مختلفی را پرورش دهید و قهرمانان را به میدان نبرد اعزام کنید. با دیگر بازیکنان از نظر اقتصادی رقابت کنید و طلا و موتورهای آن ها را برای خود به غنیمت ببرید. از گرافیک HD و فانتزی این بازی که مخصوص سیستم های اندرویدی است لذت ببرید. در جهان وسیع PVE کاوش کنید. در نبرد های 4 به 4 شرکت کنید و دشمنان خود را شکست دهید. گرافیک HD و فانتزی منحصر به فرد مخصوص سیستم های اندرویدی توسعه داده شده است. منابع را جمع آوری کنید و ماموریت ها را کامل کنید. Sky Clash: Lords of Clans 3D بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


دانلود Sky Clash

✅ نام نرم افزارSky Clash❤️ تعداد دانلود2509
⭐نسخه نرم افزار1.53.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.1🔆 حجم فایل101 مگابایت

ویژگی های بازی Sky Clash: Lords of Clans 3D


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر جهان

- نبرد های pvp جذاب

- ارتقا موانع دفاعی

- دارای گرافیک HD و خیره کننده

- مبارزه با هیولاها و دزدان دریایی

- پرورش دادن سربازان و قهرمانان

- ماجراجویی در جهان Steam punk

تصاویری از محیط بازی Sky Clash: Lords of Clans 3D :


دانلود Sky Clash برای اندروید  دانلود Sky Clash برای اندروید  دانلود Sky Clash برای اندروید  دانلود Sky Clash برای اندروید  دانلود Sky Clash برای اندروید


پسورد فایل :
کپی