آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود Unfinished Mission 4.4 بازی ماموریت پایان نیافته برای اندروید

دانلود Unfinished Mission برای اندروید

Unfinished Mission بازی اکشن جذابی است که برای بیش از 5 میلیون بار دانلود شده است. در نقش سربازی جسور که ماموریت او حفظ بیگناهان و شکار دشمنانی است که می خواهند آسیب وارد کنند بازی کنید. مکان های شهری را ایمن سازید و اهداف سابقه دار که بیشترین اهمیت را دارند به شکل پنهانی نابود سازید. وارد خطوط دشمن شوید بدون آن که هویت خود را آشکار سازید. سلاح هایی نظیر اسناپیر ها، مسلسل ها، سلاح های سنگین و ... را پر کنید و آن ها را ارتقا دهید.

منابع مختلف خود را ترکیب کنید تا در مقابل نیروهای دشمن لولتان افزایش پیدا کند و جایزه های بیشتری برای ماموریت های جهانی خود بدست آورید. به محض این که یک ماموریت کامل شد از پاداش های خود برای ارتقای توانایی های اسنایپرتان استفاده کنید و سپس ماموریت های بعدی را تکمیل سازید. اگر خواستید می توانید ریپلای بازی هایتان را نیز به اشتراک بگذارید. پیش از این که تصمیم بگیرید، حرکات دشمن را زیر نظر بگیرید. تمامی سربازان را زیر باران گلوله هایتان نابود کنید. تمامی سربازان دشمن درست لحظه ای که از وجود شما با خبر می شوند حمله می کنند. در قلب منطقه تسخیر شده در دشمن باشید و تمامی ماموریت ها را کامل سازید. Unfinished Mission بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Unfinished Mission


- گرافیک خیره کننده سه بعدی

- چاقو پرتاب کنید و از خود دفاع نمایید.

- با سلاح های مختلف به مبارزه بپردازید.

- مهارت های خود را ارتقا دهید.

- از جعبه کمک های اولیه استفاده کنید.

- در ماموریت های با محدودیت زمانی شرکت کنید.

- بدون آن که شناخته شوید وارد خطوط دشمن گردید.

تصاویری از محیط بازی Unfinished Mission :


دانلود Unfinished Mission برای اندروید  دانلود Unfinished Mission برای اندروید  دانلود Unfinished Mission برای اندروید  دانلود Unfinished Mission برای اندروید  دانلود Unfinished Mission برای اندروید


پسورد فایل :
کپی