آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Mobile Royale 1.50 نصب بازی موبایل رویال برای اندروید

دانلود Mobile Royale MMORPG برای اندروید

Mobile Royale MMORPG

در نبرد های قرون وسطایی در این بازی MMORPG شرکت کنید. پادشاهان برای تسخیر و حکم رانی تمامی سرزمین ها با یک دیگر در حال جنگ هستند. از بهترین استراتژی و تاکتیک های خود برای حمله به رقیبان خود استفاده کنید و به جنگ جویی اقعی بدل شوید. برای افتخار مبارزه کنید. بر خلاف دیگر بازی های MMORPG، این بازی real-time و زنده است و در محیطی سه بعدی رخ می دهد. شما می تانید سربازان و جنگجویان مختلفی برای ارتش خود استخدام کنید و به جنگ بروید. از بهترین استراتژی خود استفاده کنید تا دشمنان خود را از پای در بیاورید و به دیگران نشان دهید که رئیس واقعی چه کسی است.

شما گزینه های متعددی را در این بازی آنلاین چند نفره RTS خواهید یافت. شهر خود را بسازید، با کلن های مختلف از سراسر زمین تبادل داشته باشید، سربازان مختلفی را آموزش دهید، به یک گیلد بپیوندید، تشکیل اتحاد دهید، و در نبرد های فوق العاده شرکت کنید. تمام جهان قرون وسطایی این بازی در یک سرور است. شما می توانید از ترجمه های زنده این بازی استفاده کنید تا با پلیر های دیگر از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. سرزمین های دیگر را اشغال کنید و امپراطوری خود را گسترش دهید. Mobile Royale MMORPG بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Mobile Royale

✅ نام نرم افزارMobile Royale❤️ تعداد دانلود3491
⭐نسخه نرم افزار1.50🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل620 مگابایت

ویژگی های بازی Mobile Royale MMORPG


- اضافه شدن قهرمان جدید

- ساخت و ساز امپراطوری

- ترجمه زنده برای ارتباط با دیگر بازیکنان

- ویژگی جدید نقشه استراتژی

- مبارزه با سربازان و جنگجویان مختلف

- تشکیل اتحاد با دیگر بازیکنان

- گرافیکی سه بعدی و خیره کننده

تصاویری از محیط بازی Mobile Royale MMORPG :


دانلود Mobile Royale MMORPG برای اندروید  دانلود Mobile Royale MMORPG برای اندروید  دانلود Mobile Royale MMORPG برای اندروید  دانلود Mobile Royale MMORPG برای اندروید  دانلود Mobile Royale MMORPG برای اندروید


پسورد فایل :
کپی