آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Evertale 2.0.82 - نصب بازی اورتیل برای اندروید

دانلود Evertale برای اندروید

Evertale  هیولاها را بگیرید و ارتقا دهید. وارد جهانی فانتزی و نفس گیر شوید که پر از موجودات اسرار آمیز برای شکار، مبارزه یا آموزش دادن است. در سرزمین های مختلف، شهر های شلوغ، و دانجئون های اسرار آمیز کاوش کنید. بیش از 180 موجود و جنگجوی مختلف را جمع آوری کنید و ارتقا دهید تا در نبرد های حماسی این بازی شرکت کنید. در حالت آفلاین داستان بازی را دنبال کنید یا تیم خود را تشکیل دهید و مهارت های خود را در حالت آنلاین در مقابل دیگر بازیکنان از سراسر جهان تست کنید. با دوستان و دشمنان مختلفی در 6 منطقه Erden مواجه شوید. هر کدام از ان ها دارای هیولاهای منحصر به فرد خود برای ججمع آوری هستند.
سلاح های افسانه ای را کشف کنید و با تجهیزات مختلف جنگجوی خود را تقویت کنید تا نسبت به دشمن خود برتری کسب کنید. در لیگ های PVP آنلاین شرکت کنید و ایونت های آنلاین هفتگی را پشت سر بگذارید که به شما پیش نهاد اضافه شدن هیولاهای منحصر به فرد باز نشدنی و محدود را به مجموعه تان می دهند. جهان Erden توسط نفرینی باستانی Pandemonium، که هر 100 سال یک بار حضور پیدا می کند آلوده شده است و تنها Crestbearer می توانند جلوی نابودی آن را بگیرند. Evertale بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

دانلود Evertale

✅ نام نرم افزارEvertale❤️ تعداد دانلود1249
⭐نسخه نرم افزار2.0.828🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1🔆 حجم فایل75 مگابایت

ویژگی های بازی Evertale


- سلاح های افسانه ای را کشف کنید.

- در نبرد های آنلاین PVP شرکت نمایید.

- داستانی جذاب را پشت سر بگذارید.

- هیولاهای مختلف را جمع آوری کنید.

- با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید.

- در ایونت های مختلف شرکت کنید.

- در جهانی بزرگ به کاوش بپردازید.

تصاویری از محیط بازی Evertale :


دانلود Evertale برای اندروید  دانلود Evertale برای اندروید  دانلود Evertale برای اندروید  دانلود Evertale برای اندروید  دانلود Evertale برای اندروید


پسورد فایل :
کپی