آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Battle Instinct 2.61 غریزه نبرد برای اندروید

دانلود Battle Instinct برای اندروید

Battle Instinct  آیا آماده هستید؟ هدف شما ساده است. مکانی برای فرود خود انتخاب کنید و نگاهی به اطراف بیاندازید. به اندازه کافی سلاح خواهید یافت. فراموش نکنید که جلیقه ضد گلوله و بمب هم بردارید. مراقب باشید. 24 قاتل حرفه ای دیگر همراه با شما فرود آمده اند و هیچ کدام از آن ها نمی خواهد بمیرد. در ساختمان های مختلف با دقت جست و جو کنید. شما انواع مختلفی از سلاح ها و گلوله ها را درون آن ها خواهید یافت. روی پشت بام ها بایستید، یا در بین بوته ها پنهان شوید و مبارزه کنید. تعداد زیادی از اشیاء جذاب را در آن جا خواهید یافت. این بازی با اضافه کردن المنت های RPG، سبک battle royale را حتی جذاب تر می سازد.
بین سه کالای مختلف پیش از هر نبرد انتخاب کنید تا برتری به خصوصی را در میدان نبرد بدست آرید. ظاهر شما اکنون بر گیم پلی اثر گذار است. هر کدام از 7 لباس نبرد بر روی شما اثر متفاوتی می گذارند. نقشه ای سه بعدی، با گرافیک مدرن و جذاب را تجربه کنید. کنترل های ساده کاربری به شما امکان مبارزه در مسابقه های 25 نفره را می دهند. Battle Instinct برای بیش از 10 هزار بار دانلود شده است و امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این بازی را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Battle Instinct


- گرافیک جذاب سه بعدی

- اضافه شدن عناصر نقش آفرینی به گیم پلی

- اثر داشتن لباس مبارزان

- جمع آوری سلاح های مختلف

- دارای بیش از 10 هزار کاربر

- انتخاب نقطه فرود

- جمع آوری گلوله برای سلاح ها

تصاویری از محیط بازی Battle Instinct :


دانلود Battle Instinct برای اندروید  دانلود Battle Instinct برای اندروید  دانلود Battle Instinct برای اندروید  دانلود Battle Instinct برای اندروید  دانلود Battle Instinct برای اندروید


پسورد فایل :
کپی