آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Candies n Curses 2.3.0.8 آب نبات ها و نفرین برای اندروید + نسخه مود

دانلود Candies n Curses برای اندروید

Candies n Curses در نقش مولی پاپ بازی کنید. فردی که لشکر روح های دوست داشتنی را در قلعه ای عجیب که توسط فنتوم کینگ تسخیر شده است دور می کند. مولی را با چراغ ها و مهارت های جدید در حالی که لول خود را بالا می برید قوی تر سازید. با موجودات دیگر تشکیل تیم دهید و با آن ها کار کنید تا قلعه را از این موجودات شیطانی خالی کنید. هیولاها را با مجموعه ای متنوع از چراغ ها تبخیر کنید. از فانوس های نفرین شده تا شمشیر های نورانی جادویی، هر چراغ دارای قدرت مخصوص به خود است.
آیا برای پشت سر گذاشتن مرحله ای دشوار نیاز به کمک دارید؟ بازیکنان می توانند با چراغ های خود را با طلسم ها مجهز سازند. بعضی از این طلسم ها حتی همراهانی را برای مولی به ارمغان می آورند که در ماجراجویی او برای شکار روح ها کمک کنند. پس از کامل کردن یک مرحله، بازیکنان می توانند بین مجموعه ای تصادفی از آب نبات ها و نفرین هایی که امتیاز های قدرت دائمی برای آن مرحله به وجود می آورند انتخاب کنند. آیا تمام قلب های را به امید این که بیشتر زنده بمانید باز می گردانید، یا برای بدست آوردن قدرت نهایی، دفاع های خود را قربانی می کنید؟ انتخاب با شماست. Candies n Curses بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Candies n Curses


- شرکت در چالش های روزانه

- لذت بردن از جهان پیکسلی و دست ساز

- مشاهده 6 مکان مختلف قلعه

- ارتقا دادن توانایی های مولی با لول آپ

- بدست آوردن نور های جدید برای شکار روح ها

- قدرت های منحصر به فرد چراغ ها

- تشکیل تیم با موجودات دیگر

تصاویری از محیط بازی Candies n Curses:


دانلود Candies n Curses برای اندروید  دانلود Candies n Curses برای اندروید  دانلود Candies n Curses برای اندروید  دانلود Candies n Curses برای اندروید  دانلود Candies n Curses برای اندروید


پسورد فایل :
کپی