آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Zero City 1.49 آپدیت زیرو سیتی برای اندروید با نسخه مود

دانلود Zero City برای اندروید

Zero City کنترل یکی از آخرین پناه گاه های باقی مانده در زمین جدید را در دست بگیرید. بازمانده ها را در کنار یک دیگر جمع کنید و آن ها را هدایت کنید. افراد را آموزش دهید و به آن ها وظایف مختلفی بسپارید. همیشه کاری برای افراد وجود دارد. پایگاه خود را تقویت کنید و آن را به جایی غیر قابل نفوذ بدل سازید. ویروس در همه گسترده شده است و زمان آن فرا رسیده که کاری انجام شود. جنگجویان باید حواسشان جمع باشد و سلاح هایشان آماده. آیتم ها و منابع مختلف را در انبار ها می توان یافت؛ آن ها در نبرد با لشکر زامبی ها و ارباب آن ها مفید واقع خواهند شد. رهبری را در دست بگیرید و انسان ها را نجات دهید.
اتاق های پناهگاه خود را بازسازی کنید و آن ها را ارتقا دهید. کارگران از قبل آماده هستند؛ به آن ها فرمان های لازم را بدهید تا ساخت و ساز آغاز شود. پناهگاه خود را برای دفاع آماده کنید و تصمیم بگیرید که کدام ترکیب از موانع دفاعی بهتر خواهد بود. در زمان های تاریک، هر بازمانده ارزشمند است و همه می توانند کاری را برای شما انجام دهند. به افراد مهارت های جدید را بیاموزید؛ توانایی آن ها را بهبود بخشید و از آن ها بخواهید تا کاری را که آموخته اند به شما نشان دهند. Zero City: Zombie Shelter Survival بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.این بازی از سری بازی تفنگی اندروید می باشد و دانلود Alpha Guns 2 و دانلود بازی Guns of Boom یا دانلود بازی کانتر اتک تیم  نیز از سری بازی هایی در این رابطه می باشند.

دانلود Zero City: Zombie Shelter Survival

✅ نام نرم افزارZero City: Zombie Shelter Survival❤️ تعداد دانلود2935
⭐نسخه نرم افزار1.49🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل160 مگابایت

ویژگی های بازی Zero City


- امکان انتخاب سلاح دلخواه

- مبارزه های PVP جذاب

- ارتقا دادن اتاق های مختلف

- مبارزه در مقابل لشکر زامبی ها

- آموزش دادن مهارت های مختلف به افراد

- مدیریت کردن پناه گاه آخر الزمانی

- جمع آوری منابع و سلاح ها

تصاویری از محیط بازی Zero City: Zombie Shelter Survival:


دانلود Zero City برای اندروید  دانلود Zero City برای اندروید  دانلود Zero City برای اندروید  دانلود Zero City برای اندروید  دانلود Zero City برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی