آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.33 Popular Wars مبارزه برای محبوب شدن برای اندروید

دانلود Popular Wars برای اندروید

Popular Wars  آیا دوست دارید بدانید محبوب بودن چه حسی دارد؟ این بازی برای شماست. همین الان هم محبوبید؟ این بازی برای شماست. هیچ کدام؟ قطعا این بازی برای شماست! در هر جایی از نقشه، طرفداران خود را پیدا کنید. دنبال کنندگان دیگر بازیکنان را بگیرید تا نابودشان کنید. صدها هوادار خود را کنترل کنید تا نشان دهید رئیس واقعی چه کسی است. جهانی پویا و جذاب را تجربه کنید. شکلک هایی بامزه همه جا شما را همراهی خواهند کرد. Popular Wars دارای گرافیک لوپولی جذاب و مدرنی است که در بیشتر سیستم ها قادر به اجرای آن هستید. این بازی به شکل رایگان ارائه شده است و هر زمان که دوست داشته باشید می توانید آن را بروز کنید.
Popular Wars مناسب تمامی سنین بوده و به دور از هرگونه خشونتی است، اما در عین حال با گرافیک بامزه و گیم پلی فوق العاده ای که دارد می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم سازد. Popular Wars توسط بیش از 10 میلیون کاربر از سراسر جهان دانلود شده است و در بروزرسانی های اخیر آن باگ های نسخه های پیشین برطرف شده است. این بازی امتیاز 3.9 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است و می توانید آن را بر روی تبلت ها نیز اجرا کنید. Popular Wars بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

دانلود Popular Wars

✅ نام نرم افزارPopular Wars❤️ تعداد دانلود1052
⭐نسخه نرم افزار1.0.33🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل80 و 59 مگابایت

ویژگی های بازی Popular Wars


- دارای بیش از 10 میلیون بازیکن

- گرافیک لوپولی جذاب

- مبارزه با سایز بازیکنان

- جمع آوری طرفداران

- شکلک های بامزه و خنده دار

- مناسب تمامی سنین

- گیم پلی اعتیاد آور و دوست داشتنی


تصاویری از محیط بازی Popular Wars :


دانلود Popular Wars برای اندروید  دانلود Popular Wars برای اندروید  دانلود Popular Wars برای اندروید  دانلود Popular Wars برای اندروید  دانلود Popular Wars برای اندروید


پسورد فایل :
کپی