آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Apple Knight 2.3.4 شوالیه سیب برای اندروید با مود

دانلود Apple Knight برای اندروید

Apple Knight: Action Platformer  بازی اکشن ماجراجویانه جذابی است که می تواند شما را برای مدتی طولانی سرگرم کند. سطوح زیبای بازی را کاوش کنید، با لشکر شیطانی مبارزه کنید، سلاح های خود را ارتقا دهید و سرزمین خود را بازپس گیرید. با حملات نزدیک یا دورزن خود دشمنان مختلف را شکست دهید. یا از تله هایی که در اختیار دارید استفاده کنید. هر بازی به شکل دستی ساخته شده است و دارای قالبی منحصر به فرد است. هر بار با مانع و دشمنی جدید رو به رو خواهید شد که باید به آن غلبه کنید و به مرحله بعد وارد شوید. سلاح ها و توانایی های مختلف را بیابید، با کمک آن ها کاراکتر خود را ارتقا دهید. تمام سرزمین چشم به انتظار پیروزی شما هستند.
جهان های مختلفی وجود دارد. سکه جمع آوری کنید تا زره ها، سلاح ها و توانایی های بهتری را خریداری کنید. اسرار پنهان هر لول را بیابید. گرافیکی زیبا و پیکسلی توسعه داده شده است که یادآور بازی های نوستالوژی سگاست. مجموعه بزرگی از دشمنان و موانع وجود دارد که ساعت ها گیم پلی را به وجود می آورد. این بازی با دقت توسعه داده شده است، و سطوح و ویژگی های جدید به شکل هفتگی به آن اضافه می شود. Apple Knight: Action Platformer امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجراست.

دانلود Apple Knight

✅ نام نرم افزار Apple Knight ❤️ تعداد دانلود 1890
⭐نسخه نرم افزار 2.3.4 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 7 به بالا 🔆 حجم فایل 37 مگابایت

ویژگی های بازی Apple Knight: Action Platformer


- بهبود پیدا کردن دوربین بازی

- مبارزه با دشمنان مختلف

- اضافه شدن ویژگی های جدید به شکل هفتگی

- خرید زره، سلاح و توانایی های جدید

- گرافیک پیکسلی دوست داشتنی

- وجود اسرار مخفی در هر مرحله

- پشتیبانی از دسته برای کنترل راحت تر بازی

- جهان های مختلف برای کاوش

- استفاده از تله برای شکست دشمنان

تصاویری از محیط بازی Apple Knight: Action Platformer :

 

دانلود Apple Knight برای اندروید  دانلود Apple Knight برای اندروید  دانلود Apple Knight برای اندروید  دانلود Apple Knight برای اندروید  دانلود Apple Knight برای اندروید  دانلود Apple Knight برای اندروید


پسورد فایل :
کپی