آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 133 Red Sword | نصب بازی شمشیر سرخ برای اندروید + مود

دانلود Red Sword برای اندروید

Red Sword از توانایی های مختلف خود برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید. مجموعه بزرگی از توانایی ها در اختیار شما قرار می گیرد. شمشیر خود را بزرگ کنید و به مجموعه ای از دشمنان به شکل همزمان حمله کنید. سلاح های قدرتمندتری بدست بیارید تا بتوانید با لشکر دشمنان رو به رو شوید. پاور آپ های مختلفی در این زمینه وجود دارند که به شما کمک می کنند. می توانید به هر تعداد که دوست دارید توانایی های جدید بدست آورید. مراحل اضافه و پنهانی نیز در بازی گنجانده شده اند. Red Sword با گیم پلی جذابی که دارد می تواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند.

این بازی بیش از 10 هزار کاربر دارد. باگ های آن برطرف شده، و عملکرد بازی بهبود یافته است. Red Sword امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. آیتم های نایاب را بیابید و با آن ها قدرت باورنکردنی تان را به نمایش بگذارید. Red Sword گرافیک دو بعدی دوست داشتنی ای دارد که افکت های تصویری جذابی در آن نشان داده می شود. دشمنان هز هر سمتی به شما حمله می کنند، هم باید مراقب دشمنان زمینی باشید و هم مراقب دشمنان هوایی. آیتم ها و لولی که دارید میزان توانایی های شما را مشخص می کند. تجهیزات شما به همراه قدرت های مختلفتتان در صفحه ای جدا نشان داده می شوند و می توانید آن ها را به گونه ای تنظیم کنید که بیشترین آسیب به دشمن وارد شود. Red Sword بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Red Sword


- گرافیک دو بعدی با افکت های فوق العاده

- سلاح های متنوع

- مجموعه بزرگی از توانایی ها

- شخصی سازی ویژگی های کاراکتر

- پاورآپ های جذاب و گوناگون

- دشمنان مختلف با قدرت های منحصر به فدر

- دارای مراحل اضافی و پنهان

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط بازی Red Sword :


دانلود Red Sword برای اندروید  دانلود Red Sword برای اندروید  دانلود Red Sword برای اندروید  دانلود Red Sword برای اندروید


پسورد فایل :
کپی