آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.20 Strange World نصب بازی جهان عجیب برای اندروید

دانلود Strange World برای اندروید

Strange World بازی آفلاین RTS جذابی است که می تواند شما را برای مدتی طولانی سرگرم کند. در strange world ماجراجویی خود را آغاز کنید و اسرار این جهان سر در بیاورید. جهانی وحشی پر از خطرات مختلف رو به روی شما قرار دارد. می توانید تا 4 کاراکتر مختلف را به شکل همزمان کنترل کنید و زنده بمانید. بیش از 30 مرحله برای بازی طراحی شده که به تدریج در آن ها از اسرار این جهان با خبر می شوید. 16 کاراکتر وجود دارد. هر کدام از آن ها دارای قدرت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. با ترکیب درست آن ها می توانید تیمی بی نظیر و ایده آل ایجاد کنید. لول کاراکترهایتان را بالا ببرید و توانایی هایشان را در مبارزه افزایش دهید تا بیشتر زنده بمانند. مجموعه ای از سلاح های کشنده را ایجاد کنید که مخصوص کاراکترهایتان هستند. این اسلحه ها در اوج نبرد به کارتان می آیند.

در حالی که ماموریت ها را کامل می کنید، گروهتان را مدیریت کنید و به دنبال غذا باشید. در ورژن جدید برنامه، توضیحاتی از بازی در صفحه ابتدایی آن قابل مشاهده است. loot box ها در هر دو حالت story و event maps در دسترس هستند. باگ های گزارش شده فیکس شده اند و عملکر کلی بازی بهبود یافته است. توجه داشته باشید که این بازی اخیرا منتشر شده است و ممکن است برخی از ویژگی های آن کامل درست کار نکند. Strange World بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Strange World


- بیش از ده هزار کاربر

- بیش از 30 مرحله جذاب

- جهانی بزرگ با خطرات مختلف

- لول آپ کردن کاراکترها

- ایجاد تیمی از کاراکترها

- انجام ماموریت های مختلف

- ارائه بیش از 16 کاراکتر منحصر به فرد

- ایجاد کردن سلاح های کشنده و قدرتمند

- شکار و جمع آوری غذا

تصاویری از محیط نرم افزار Strange World :


دانلود Strange World برای اندروید  دانلود Strange World برای اندروید  دانلود Strange World برای اندروید  دانلود Strange World برای اندروید  دانلود Strange World برای اندروید


پسورد فایل :
کپی