آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Kolor It 1.1 - نصب بازی رنگش بزن برای اندروید

دانلود Kolor It برای اندروید

Kolor It پلتفرم را بچرخانید و توپ های رنگی پرتاب کنید تا به جهان جان ببخشید. از رنگ آمیزی اشکال مختلف لذت خواهید برد و آرامش کسب خواهید کرد. در عین حال مدام کنجکاو می شوید که اشکال جدید را بیابید. Kolor It یکی از بهترین بازی های موجود برای صرف زمان می باشد. پلتفرم را رنگ بزنید تا شکل هندسی مخفی شده را مشاهده کنید. بیش از 75 پلتفرم منحصر به فرد وجود دارد. 35 شکل ویژه را پیدا کنید. 27 پوسته خنده دار و جالب وجود دارد. از رنگ های زیبا لذت ببرید. افکت های بصری خیره کننده ای را مشاهده خواهید کرد. Kolor It بیش از 1 میلیون کاربر دارد و به گونه ای طراحی شده است که تمامی سنین بتوانند از آن لذت ببرند. اشکال با وجود ظاهر دو بعدی ای که دارند رنگ آمیزی متفاوتی را به نمایش می گذارند. این بازی به شکل رایگان ارائه شده است. Kolor It هنوز مشکلاتی هم دارد.

به عنوان مثال بعد از ورود به هر سطح احتمالا تبلیغ مشاهده می کنید که چندان رضایت بخش نیست. بعضی از پوسته ها را نمی توان به راحتی آزاد کرد. با این حال اگر به دنبال صرف زمان باشید، Kolor It یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شماست. این بازی محیطی آرامش بخش دارد و گیم پلی آن لذت بخش می باشد. این بازی را می توانید روی اندروید 4.2 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Kolor It


- دارای بیش از 1 میلیون پلیر

- گرافیک دو بعدی دوست داشتنی

- حل شدن مشکلات جزئی بازی

- ارائه شده به شکل رایگان

- 27 پوسته مختلف

- نقش آفرینی در 75 سطح جذاب

- بروز شدن محتوای بازی

- آزاد کردن 35 شکل ویژه

- افکت های بصری خیره کننده

تصاویری از محیط بازی Kolor It :


دانلود Kolor It برای اندروید  دانلود Kolor It برای اندروید  دانلود Kolor It برای اندروید  دانلود Kolor It برای اندروید  دانلود Kolor It برای اندروید


پسورد فایل :
کپی