آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.6.91 Little Big Snake نصب بازی مار بزرگ کوچک برای اندروید مود

دانلود Little Big Snake برای اندروید

Little Big Snake ماموریت های مختلف را کامل کنید، مهارت هایتان را ارتقا دهید و دیگر بازیکنان را نابود کنید. نکتار بنوشید و از انرژی مانده سایر بازیکنان استفاده کنید تا سایزتان را افزایش دهید و توانایی های بیشتری کسب کنید. راه خود را در زنجیره غذایی باز کنید و به بزرگترین مار تبدیل شوید. دیگر پلیرها را به چالش بکشید. تمام بازیکنان در یک گودال قرار می گیرند. دشمنانتان را به دور زدن دور آن ها گیر بیاندازید و کاری کنید که به شما برخورد بکنند و شکست بخورند. نکتار های خوش مزه را نوش جان کنید و کلید ها را جمع کنید. اشیاء ارزشمند و سایر آیتم های دیگر در انتظار شما هستند.

Little Big Snake بیش از 5 میلیون پلیر دارد. ظاهر بازی بروز شده است و پرچم کشور های جدیدی را می توانیم در بازی مشاهده کنیم. این بازی امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. با دوستانتان بازی کنید. پیشنهاد می شود از اینترنتی پر سرعت استفاده کنید، در غیر این صورت با مشکل لگ مواجه خواهید شد. Little Big Snake بازی اعتیاد آوری است که همه سنین می توانند از آن لذت ببرند. کنترل کردن مارتان در فضای این بازی کار آسانی می باشد. با این حال دخالت دیگر پلیرها کار شما را دشوار خواهد کرد. Little Big Snake بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Little Big Snake

✅ نام نرم افزار Little Big Snake ❤️ تعداد دانلود 4242
⭐نسخه نرم افزار 2.6.91 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.4 🔆 حجم فایل 68 مگابایت

ویژگی های بازی Little Big Snake :


- ظاهر های مختلف مارها

- جمع آوری نکتار برای بزرگ شدن

- وجود مهارت های مختلف برای شکست بازیکنان

- نمایش رنک بازیکنان

- محیطی ساده مناسب همه سنین

- پوسته های مختلف برای مارها

- حلقه زدن به دور مارهای رقیب برای شکست آن ها

- نیاز به اینترنت پر سرعت

تصاویری از محیط بازی Little Big Snake :


دانلود Little Big Snake برای اندروید  دانلود Little Big Snake برای اندروید  دانلود Little Big Snake برای اندروید  دانلود Little Big Snake برای اندروید  دانلود Little Big Snake برای اندروید


پسورد فایل :
کپی