آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.2.9 Pandemic: The Board Game نصب بازی بیماری فراگیر برای اندروید

دانلود Pandemic برای اندروید

Pandemic: The Board Game آیا می توانید انسان ها را از خطر انقراض نجات دهید؟ Pandemic بازی co-op استراتژی جذابی می باشد که از بازی های board محبوب الهام گرفته شده است. انسان ها در لبه نابودی قرار دارند. به عنوان اعضای تیم کنترل بیماری، شما تنها چیزی هستید که جلوی بیماری های خطرناک می توانید بایستید. باید به مناطق مختلف سفر کنید، و جلوی پخش شدن ویروس را بگیرید. علاوه بر این درمان هر بیماری را باید بیابید. سرنوشت انسان ها در دستان شماست. زمان نجات انسان ها فرا رسیده است. هر کدام از تیم ها دارای مجموعه ای از توانایی های منحصر به فرد خود هستند.

هر نقش می تواند کارهای متفاوتی انجام دهد، و بنابرین نیاز به استراتژی متفاوتی برای بازی کردن با آن خواهید داشت. در حالت تک نفره به نقش آفرینی بپردازید. 2 تا 5 کاراکتر در اختیار شما قرار می گیرد. در حالت آموزشی، می توانید 4 چالش مختلف را پشت سر بگذارید تا با نحوه بازی کردن آشنا شوید. تیم خود را از بین 7 نقش مختلف ایجاد کنید. 5 درجه سختی برای بازی در نظر گرفته شده است که بسته به مهارت خود بین آن ها انتخاب خواهید کرد. گیم پلی بازی چالش آور می باشد و می توانید به تعداد بار نامحدودی آن را تکرار کنید. هر بازی متفاوت خواهد بود. Pandemic: The Board Game بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Pandemic: The Board Game


- اضافه شدن دو چالش جدید به بازی

- دارای مود آموزشی

- انتخاب کردن تیم از 7 نقش مختلف

- تمی جذاب و به یاد ماندنی

- الهام گرفته شده از بازی های تخته ای معروف

- دارای حالت تک نفره

- بهبود پیدا کردن مشکلات بازی (همچنان مشکلاتی وجود دارد)

- انتخاب نقش ها با یک کلیک

- بهبود پیدا کردن موقعیت تصاویر

تصاویری از محیط بازی Pandemic: The Board Game :

دانلود Pandemic برای اندروید  دانلود Pandemic برای اندروید  دانلود Pandemic برای اندروید  دانلود Pandemic برای اندروید  دانلود Pandemic برای اندروید


آموزش نصب بازی Pandemic: The Board Game :

 

1 - ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2- فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید !

3 - پوشه com.f2zentertainment.pandemic را در مسیر Android/Obb کپی کنید.


پسورد فایل :
کپی