آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.6.35 Mow Zombies نصب بازی مو زامبی برای اندروید

دانلود Mow Zombies برای اندروید

Mow Zombies شکارچی زامبی عزیز، جهان نابود شده است و شما آخرین امید هستید. زامبی ها خانه های ما را تسخیر کرده اند و شما آخرین قدرت انسان ها را در دست دارید. لطفا از سلاح ها استفاده کنید تا جهان ما را نجات دهید. با یک دست کاراکترتان را کنترل کنید و لشکر زامبی هایی که از همه جهت ها به سمت شما می آیند را نابود کنید. Mow Zombies از نظر گرافیکی، نسبت به بازی های مشابه خود یک سر و گردن بالاتر است. علاوه بر کشتن تمام زامبی ها، ماموریت های جذاب دیگری را نیز تجربه خواهید کرد که باید آن ها را کامل کنید. با شکست دادن زامبی ها، به تدریج سلاح های بهتری دریافت می کنید.

البته دشمنان شما هم قوی تر می شوند و از هیجان بازی کاسته نمی شود. قوی ترین باس ها را شکست دهید تا به دیگران ثابت کنید قوی ترین هستید. Mow Zombies بیش از یک میلیون بازیکن دارد. این بازی امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. با امتیاز هایی که بدست می آورید سلاح های جدیدی برای خود تهیه کنید تا دشمنانتان را شکست دهید. از آرپیجی تا مسلسل و تیر و کمان مدرن از جمله سلاح هایی است که در این بازی خواهید یافت. هر باس دارای قدرت های منحصر به فرد خود است. Mow Zombies بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی Mow Zombies


- دارای بیش از 1 میلیون بازیکن

- مبارزه با باس های قدرتمند

 حمله زامبی ها از همه جهات

- کنترل بازی با یک دست

- گیم پلی اعتیاد آور و جذاب

- استفاده از سلاح های مختلف

- ماموریت های متنوع و به یاد ماندنی

- بدست آوردن سکه با شکست دادن زامبی ها

- استفاده از سلاح های انفجاری مثل آر پی جی

تصاویری از محیط بازی Mow Zombies :


دانلود Mow Zombies برای اندروید  دانلود Mow Zombies برای اندروید  دانلود Mow Zombies برای اندروید  دانلود Mow Zombies برای اندروید  دانلود Mow Zombies برای اندروید


آموزش نصب بازی Mow Zombies :

 

1 - ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2- فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید !

3 - پوشه com.BlueShark.gp.MZombies را در مسیر Android/Obb کپی کنید.


پسورد فایل :
کپی