آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.8.7 Infinitode 2 نصب بازی اینفینیتود برای اندروید

دانلود Infinitode 2 برای اندروید

Infinitode 2 یکی از جذاب ترین بازی های دفاع از تاور می باشد که می تواند شما را برای مدت قابل توجهی مشغول به خود کند. محیط بازی ساده سازی شده است. ویژگی های متنوعی را در طول بازی خواهید دید. بیش از 14 نوع تاور وجود دارد. 11 نوع دشمن به شما حمله می کند. باس های مختلف، ماینرها، تلپورت کننده ها و بسیاری دیگر از دشمنانی هستند که سر راه شما قرار می گیرند. 40 سطح مختلف وجود دارد. لیدربرد نیز وجود دارد و می توانید رقابت کنید. تاور ها را می توان ارتقا داد تا توانایی هایشان افزایش پیدا کند. ویرایش گر نقشه می تواند برای ایجاد کردن هر نوع نقشه ای مورد استفاده قرار بگیرد. پلیرها می توانند نقشه های شخصی خود را بسازند، روی آن موسیقی دلخواه بگذارند و با دیگران به اشتراک بگذارند. بیش از 300 محقق مختلف وجود دارد. جام های مختلف را بدست آورید.

نمودارهایی با جزئیات بالا در هر بازی گنجانده شده است. هیچ تبلیغی در بازی نشان داده نمی شود و در عین حال می توانید تمام آیتم های موجود در بازی را به شکل رایگان، و صرفا با بازی کردن آزاد کنید. Infinitode 2 بیش از 1 میلیون بازیکن به خود اختصاص داده است. ویژگی جدید این نسخه از بازی، وجود لیدربرد زنده در آن می باشد. می توانید آیتم های مختلف را همزمان با یک دیگر به فروش برسانید. بسیاری از باگ های بازی بطرف شده اند. Infinitode 2 بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


دانلود Infinitode 2

✅ نام نرم افزارInfinitode 2❤️ تعداد دانلود364
⭐نسخه نرم افزار1.8.7🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.1🔆 حجم فایل12 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Infinitode 2


- دارای بیش از 40 سطح مختلف

- مبارزه با باس های قدرتمند

- امکان ارتقا دادن تاور ها

- دارای بیش از 15 نوع تاور مختلف

- ساختن نقشه و اشتراک گذاری آن با دیگران

- اضافه کردن موسیقی دلخواه به نقشه

- گرافیک ساده اما دوست داشتنی

- بدست آوردن جام های مختلف

- دارای لیدربرد زنده

تصاویری از محیط بازی Infinitode 2 :


دانلود Infinitode 2 برای اندروید  دانلود Infinitode 2 برای اندروید  دانلود Infinitode 2 برای اندروید  دانلود Infinitode 2 برای اندروید  دانلود Infinitode 2 برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی