آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.3.35 MoonBox نصب بازی مونباکس برای اندروید نسخه مود

دانلود MoonBox برای اندروید

MoonBox شکار زامبی ها را در مونباکس تجربه کنید. در این بازی می توانید با تاورهایی که ساخته اید زامبی ها را شکست دهید. فیزیک بازی سه بعدی است و جذاب به نظر می رسد. MoonBox محیطی حماسی و جذاب را به نمایش می گذارد. نارنجک ها، و راکت ها و ... را پرتاب کنید تا از خود محافظت کنید. می توانید بمب زمینی هم بکارید تا زامبی های بیشتری را شکار کنید. از تاکتیک های مختلف برای نبرد هایتان استفاده کنید. MoonBox بیش از یک میلیون پلیر دارد و برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است. لشکر زامبی ها به تدریج زیاد می شود و دفاع کردن مشکل و مشکل تر می گردد. از تاورهای مناسب برای شکست دادن زامبی ها استفاده کنید.

در میدان جنگ، رانندگی کنید. هر ماشین دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. ساختن تاورها آسان است. اما شکست دادن تعداد زیادی از زامبی ها، کار راحتی نخواهد بود. MoonBox هرچند گرافیک چشم گیری ندارد اما گیم پلی ای آن سرگرم کننده می باشد. از بمب های بزرگ استفاده کنید و تعداد زیادی از زامبی ها را یکجا شکست دهید. اگر افراد زیادی از شما زخمی شده اند، از دارو ها استفاده کنید تا آن ها را درمان کنید. باگ های نسخه های قبلی برطرف شده اند و با خیال راحت می توانید بازی را دنبال کنید. MoonBox بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی MoonBox


- رابط کاربری دوستانه و ساده

- حل شدن باگ های بازی

- امکان به کار بردن تاکتیک های مختلف

- مبارزه در میدان های نبرد

- از داروها برای درمان استفاده کنید

- در مقابل لشکر بزرگ زامبی ها دفاع کنید

- تاورهای مختلف برای شکست دادن زامبی ها استفاده کنید

- بیش از یک میلیون پلیر

- فیزیک سه بعدی و واقع گرایانه

تصاویری از محیط بازی MoonBox :


دانلود MoonBox برای اندروید  دانلود MoonBox برای اندروید  دانلود MoonBox برای اندروید  دانلود MoonBox برای اندروید  دانلود MoonBox برای اندروید


پسورد فایل :
کپی