آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.7.1 Arcade Hunter نصب بازی شکارچی هانتر برای اندروید با مود

دانلود Arcade Hunter برای اندروید

Arcade Hunter با میلیون ها شکارچی از سراسر جهان همراه شوید و هیولاهای خبیث و بدجنس را بکشید تا بیشترین امتیاز را بدست آورید. مهارت های حماسی خود را ارتقا دهید و مجموعه ای از سلاح های قدرتمند را جمع آوری کنید. آیا باری طلا مبارزه می کنید یا برای انجام کار خوب؟ انتخاب با شما خواهد بود. به استاد شکار تبدیل شوید. با ارتقا دادن مهارت ها و سلاح هایتان، سکه های بیشتری بدست آورید و تجهیزات افسانه ای و نایات را از باس های قدرتمند و بسیار بزرگ به غنیمت بگیرید. از بین صدها دانجئون مختلف عبور کنید و بزرگترین گنجینه ها را برای خود کنید. در این جهان فانتزی پر آشوب، تنها هوشمندترین شکارچی ها با ترکیب مناسبی از شمشیر و تفنگ و جادو می توانند قوی ترین باشند.

گیم پلی این بازی اعتیاد آور می باشد. نبرد های اکشن و بی نظیری را در بازی تجربه خواهید کرد. در محیط های جذاب بازی گشت و گذار کنید و تجربه ای متفاوت کسب کنید. با باس های چالش آور درگیر شوید و از مهارت های ویژه خود استفاده کنید تا آن ها را شکست دهید. مهارت های منحصر به فرد خود را ارتقا دهید و لولتان را تقویت کنید. سلاح های باورنکردنی، زره های بسیار قدرتمندف حلقه ها و بسیاری دیگر را جمع آوری کنید. Arcade Hunter را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Arcade Hunter


- مهارت های منحصر به فرد خود را ارتقا دهید

- در محیط های جذاب بازی گشت و گذار کنید

- گیم پلی اعتیاد آور و به یاد ماندنی

- باس های چالش آور و قدرتمند

- باز کردن قهرمان های حماسی

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- دانجئون های جذاب و چالش انگیز

- امکان ارتقا دادن سلاح ها

- بدست آورد تفنگ های حماسی از باس ها

تصاویری از محیط بازی Arcade Hunter :


دانلود Arcade Hunter برای اندروید  دانلود Arcade Hunter برای اندروید  دانلود Arcade Hunter برای اندروید  دانلود Arcade Hunter برای اندروید


پسورد فایل :
کپی