آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.30 Money Buster بازی نابود کردن پول برای اندروید مود

دانلود Money Buster برای اندروید

Money Buster در این بازی، می توانید هر کاری که دوست دارید با پولتان انجام دهید. ده ها مینی گیم جذاب وجود دارد که در هر کدام از آن ها ،ماموریت متفاوتی را باید دنبال کنید. در این بازی، می توانید پول جعلی را شناسایی کنید، کاغذهای بانکی را خورد کنید، و حتی پول هایتان را به آتش بکشید. گیم پلی بازی آسان است و از انجام آن احتمالا لذت خواهید برد. با این وجود استاد شدن در بازی مشکل می باشد. می توانید دسته های پول را با یک دیگر ترکیب کنید، کاغذ ها را برش بزنید، به اوراق ترتیب مناسب دهید و ... . Money Buster بیش از یک میلیون کاربر دارد. مینی گیم های تازه ای در بروزرسانی اخیر بازی اضافه شده است که از آن ها لذت خواهید برد. گرافیک بازی ساده است. در فضایی دو بعدی، می توانید با دسته های اسکناس هرکاری که دوست دارید انجام دهید.

طراحی Money Buster به گونه ای است که افراد در هر سنی می توانند از گیم پلی بازی لذت ببرند. این بازی رابط کاربری دوستانه ای دارد و می توانید اشیاء مختلف موجود در آن را با یک انگشت کنترل کنید. هرچقدر در مینی گیم های بازی پیشرفت کنید، با ماموریت های دشوارتری مواجه خواهید شد. Money Buster حتی با اندروید های قدیمی نیز سازگار است و می توانید آن را روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Money Buster


- گرافیک جذاب و چشم نواز

- آتش زدن دسته اسکناس

- ریز ریز کردن پول

- انجام ماموریت های مختلف

- دارای مینی گیم های متنوع

- اضافه شدن مینی گیم های جدید با هر آپدیت

- مناسب برای تمامی سنین

- تشخیص اسکناس جعلی از واقعی

- مرتب کردن اوراق مختلف

تصاویری از محیط بازی Money Buster :


دانلود Money Buster برای اندروید  دانلود Money Buster برای اندروید  دانلود Money Buster برای اندروید  دانلود Money Buster برای اندروید


پسورد فایل :
کپی