آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.4.1 The Sun: Evaluation نصب بازی خورشید: ارزیابی برای اندروید

دانلود The Sun: Evaluation برای اندروید

The Sun: Evaluation با بیش از 1 میلیون کاربر یکی از محبوب ترین بازی های شوتر پسا آخر الزمانی می باشد که ماموریت های متنوعی دارد. سیستم ساخت و ساز بازی، شما را غافل گیر می کند. تجهیزاتتان را خودتان بسازید. گرافیکی خیره کننده را در تنظیمات آخر بازی تجربه کنید. The Sun: Evaluation بازی اکشنی است که عناصر بازی های نقش آفرینی را نیز در خود جای داده است. فضای بازی، جهانی پر از تشعشعات، گرسنگی و بیماری می باشد. تنها افراد اندکی موفق به زنده ماندن شده اند. و تازه در این اوضاع، خطرات تازه ای آن ها را تهدید می کند. کاراکتر اصلی، باید با این خطرات مقابله کند در غیر این صورت نسل بشریت منقرض می شود.

The Sun: Evaluation اول شخص می باشد و تاریخ جذاب خود را داراست. صدها ماموریت را می توانید در بازی دنبال کنید. مجموعه بزرگی از سلاح ها، زره ها و ... در بازی گنجانده شده است. می توانید داد و ستد انجام دهید و با جهش یافته ها، دزدها، و یا قبایل دیگر مبارزه کنید. در مکان های مختلف ماجراجویی کنید و بهترین سلاح ها را از فروشنده ها خریداری کنید و آن ها را ارتقا دهید. هدف نهایی شما حفاظت از افراد باقی مانده و نجات دادن آن ها از گرسنگی است. The Sun: Evaluation بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی The Sun: Evaluation


- جهانی پر از خطرات مختلف

- سیستم ساخت و ساز جذاب

- ماجراجویی در مکان های مختلف

- مجموعه بسیار بزرگی از سلاح ها

- مبارزه با جهش یافته ها، سارقان و ...

- خرید بهترین سلاح ها از فروشنده ها

- امکان ارتقا دادن سلاح ها

- دارای داستانی کلیشه ای اما جذاب

- دارای بیش از یک میلیون کاربر

تصاویری از محیط بازی The Sun: Evaluation :


دانلود The Sun Evaluation برای اندروید  دانلود The Sun Evaluation برای اندروید  دانلود The Sun Evaluation برای اندروید  دانلود The Sun Evaluation برای اندروید  دانلود The Sun Evaluation برای اندروید  دانلود The Sun Evaluation برای اندروید


آموزش نصب بازی The Sun: Evaluation :

1 - ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.
2- فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
3 - پوشه com.agaming.thesun را در مسیر Android/Obb کپی کنید.


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی