آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود 0.9.2 Addams Family بازی خانواده آدامز برای اندروید + مود

دانلود Addams Family برای اندروید

Addams Family کاراکتر های خانواده آدامز را جمع کنید. گومز و مورتیکیای افسانه ای را با کاراکتر های محبوب دیگری مانند Wednesday, Pugsley بدست آورید. طراحی کنید، نقشه بکشید و خانه ای ترسناک را دکوراسیون کنید. تمام کاراکترهای فیلم مترو را جمع کنید. به عنوان نقشه کش می توانید هر ویژگی از وسایل خانه را تغییر دهید و به شکلی که دسوت دارید در بیاورید. خانه ترسناک را گسترش دهید و مکان های داخلی تازه ای را در آن آزاد کنید. در هر سطح، می توانید به شکل گسترده تری دکوراسیون انجام دهید. آیتم های ترسناک و خنده دار بسازید تا خانواده آدامز وحشت زده شوند. از طنز تاریک و جذاب این بازی لذت ببرید. برای طراحی خانه، ابزار مختلفی در اختیار دارید. مانند یک حرفه ای، خانه را دکوراسیون کنید و داستانی ترسناک به وجود آورید. این بازی از فیلم خانواده آدامز الهام گرفته شده است.

Addams Family امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بیش از یک میلیون کاربر آن را دانلود کرده اند. اگرچه Addams Family به ظاهر تم ترسناکی دارد، اما طراحی آن به گونه ای می باشد که همه افراد در تمامی سنین می توانند از آن لذت ببرند و اشیاء واقعا ترسناک در بازی وجود ندارد و با اشکال خنده دار سر و کار خواهید داشت. Addams Family بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Addams Family

✅ نام نرم افزارAddams Family❤️ تعداد دانلود1672
⭐نسخه نرم افزار0.9.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل130 مگابایت

ویژگی های بازی Addams Family


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- الهام گرفته شده از فیلم خانواده آدامز

- دارای مراحل جذاب و به یاد ماندنی

- نقشه کشی ساختمان از جهات مخلتف

- دکوراسیون خانه با اشیاء ترسناک

- جمع آوری کاراکتر های مختلف

- کشف اسرار تاریک خانواده آدامز

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- گرافیک خنده دار با استایلی خاص

تصاویری از محیط بازی Addams Family :


دانلود Addams Family برای اندروید  دانلود Addams Family برای اندروید  دانلود Addams Family برای اندروید  دانلود Addams Family برای اندروید  دانلود Addams Family برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی