آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.4.2 Coin Princess VIP نصب بازی پرنسس سکه برای اندروید با مود

دانلود Coin Princes برای اندروید

Coin Princess از بازی های کلیکی جذاب و به یادماندنی می باشد که پایانی دراماتیک دارد. این بازی با جوی که بازی های نوستالوژی دارند ساخته شده است. حتی موسیقی های بازی نیز اینگونه هستند و گرافیک بازی یادآور بازی های 8 بیتی کنسول ها می باشد. Coin Princess یک بازی کلیکی ساده نیست، عناصر نقش آفرینی در جای به جای بازی به چشم می خورد. پرنسس سکه ها توسط نیروهای اهریمنی گرفتار شده است. آیا او قادر به فرار از این قلعه شیطانی، و گرفتن انتقام از او خواهد بود؟ آیا می توانید بازی را به پایان برسانید؟ خب چنین کاری دشوار خواهد بود.

برای انجام این کار باید نهایت تلاش خود را انجام دهید. Coin Princess دارای شوالیه های متنوعی می باشد. این شوالیه ها می توانند در دانجئون، سکه بدست آورند. مراحل بازی جذاب و سرگرم کننده هستند. با موجودات اهریمنی مختلفی مبارزه خواهید کرد. هر کدام از آن ها دارای قدرت های منحصر به فدر خود هستند. Coin Princess بیش از یک میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. در این نسخه از بازی، صد الماس اضافه دریافت خواهید کرد. علاوه بر این تبلیغات کمتر نشان داده می شوند. Coin Princess را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.


دانلود Coin Princess VIP

✅ نام نرم افزارCoin Princess VIP❤️ تعداد دانلود353
⭐نسخه نرم افزار2.4.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل19 مگابایت

ویژگی های بازی Coin Princess :


- گرافیک چشم گیر پیکسلی

- مبارزه با شوالیه های مختلف

- ماجراجویی در دانجئون ها

- بدست آوردن سکه با ضربه زدن

- دارای عناصر بازی های نقش آفرینی

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- موسیقی هایی با جو نوستالوژیگ

- داستانی با پایانی دراماتیک

- ورژن با تبلیغات کمتر

تصاویری از محیط بازی Coin Princess :


دانلود Coin Princes برای اندروید  دانلود Coin Princes برای اندروید  دانلود Coin Princes برای اندروید  دانلود Coin Princes برای اندروید  دانلود Coin Princes برای اندروید


پسورد فایل :
کپی