آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.7.1 Vengeance RPG نصب بازی انتقام برای اندروید مود و دیتا

دانلود Vengeance RPG برای اندروید

Vengeance RPG بازی تک نفره نقش آفرینی ای است که در آن وارد سیر داستانی جذابی می شوید. در طول بازی، موزیکی دوست داشتنی با اتمسفری فوق العاده شما را همراهی می کند. در طول ماجراجویی، آیتم های افسانه ای و جادویی متنوعی را بدست خواهید آورد. توجه داشته باشید که برای اجرای این بازی حداقل 2 گیگابایت سیستمتان باید رم داشته باشد، در غیر این صورت با لگ مواجه می شوید. علاوه بر این پیشنهاد می شود که گوشیتان دارای 4 گیگابایت رم باشد تا بهترین تجربه را کسب کنید. این بازی دارای 7 نوع کلاس مختلف برای کاراکتر ها می باشد که هر کدام از آن ها دارای 4 مهارت منحصر به فرد خود هستند.

می توانید از بین پالادین، قاتل، ساپورتر، جادوگر، تیرکمان دار، نکرومنسر و درود یکی را انتخاب کنید. آیتم های مختلف را تقویت کنید یا آیتم های جدیدی خودتان بسازید. موزیک بازی، متناسب با منطقه ای که در آن هستید پخش می شود و فضای متفاوت را ایجاد می کند. نیازی به پرداخت درون برنامه ای نخواهید داشت. این بازی به شکل کامل به دو زبان انگلیسی و روسی ترجمه شده است. البته قرار است به زبان های دیگری نیز ترجمه شود. این بازی امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. Vengeance RPG را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Vengeance RPG


- حل شدن مشکل رابط کاربری بازی

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- ترجمه شده به زبان های مختلف

- گرافیک جذاب و مدرن

- تغییر پیدا کردن تدریجی محیط بازی

- موزیکی به یادماندنی

- فضایی متفاوت و گیرا

- دارای 7 نوع کلاس مختلف

- 4 مهارت منحصر به فرد برای هر کلاس

تصاویری از محیط بازی Vengeance RPG :


دانلود Vengeance RPG برای اندروید  دانلود Vengeance RPG برای اندروید  دانلود Vengeance RPG برای اندروید  دانلود Vengeance RPG برای اندروید  دانلود Vengeance RPG برای اندروید


آموزش نصب بازی :

 

1 - ابتدا فایل نصبی را دانلود و روی گوشی کنید.

2 - دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.dimasgaming.vengeancerpggame را در مسیر Android/obb حافظه داخلی گوشی کپی کنید.



پسورد فایل :
کپی