آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.4 Legend of the cartoon نصب بازی افسانه کارتون برای اندروید مود

دانلود Legend of the cartoon برای اندروید

Legend of the cartoon قهرمانانی به ظاهر شلخته، اما قدرتمند دارند می آیند. دهکده ای پر از قهرمانان مخلتف ایجاد کنید. هر کدام از این قهرمانان شغل ها و شخصیت های متفاوتی دارند. آن ها را جمع آوری کنید. تمام قهرمانان را می توان با سکه آزاد کرد. برای بدست آوردن سکه، باید شکار انجام دهید. دهکده خود را با دکوراسیون هایی که دوست دارید ایجاد کنید. مکانی برای تفریح و استراحت قهرمانان بسازید یا دهکده خود را به کارخانه تولید قهرمان تبدیل کنید. اهمیتی ندارد که چه کاری می خواهید انجام دهید، اختیار با شماست. قهرمانان خود را به شیوه های مختلف پرورش دهید. در تاور چالش ها در مقابل قهرمانان فاسد شده مبارزه کنید و توانایی های قهرمانانتان را بهبود ببخشید.

می توانید در رایدها شرکت کنید و اژدهایان بزرگ و قدرتمند را شکست دهید. شکست دادن باس های این بازی آسان نخواهد بود و از استراتژی مناسب برای این منظور باید استفاده کنید. Legend of the cartoon بیش از 50 هزار کاربر دارد. در نسخه جدید بازی، مناطق تازه ای اضافه شده اند. می توانید pet های قدرتمند را برای قهرمانتان جمع آوری کنید تا در مبارزه ها به کمک شما بیایند. این بازی امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است و بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Legend of the cartoon


- رابط کاربری دوستانه

- جمع کردن قهرمانان مختلف

- مبارزه با قهرمانان فاسد شده

- دکوراسیون دهکده به شکل دلخواه

- جمع آوری سکه با شکار

- آزاد کردن قهرمانان جدید با سکه

- اضافه شدن مناطق جدید

- جمع آوری pet برای قهرمانان

- گرافیک دو بعدی متفاوت

تصاویری از محیط بازی Legend of the cartoon :


دانلود Legend of the cartoon برای اندروید  دانلود Legend of the cartoon برای اندروید  دانلود Legend of the cartoon برای اندروید  دانلود Legend of the cartoon برای اندروید  دانلود Legend of the cartoon برای اندروید


پسورد فایل :
کپی