آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.4.2 Wanna Survive نصب بازی می خواهی زنده بمانی برای اندروید

دانلود Wann Survive برای اندروید

Wanna Survive از آن دسته از بازی هایی نیست که برای پیروز شدن، باید پرداخت درون برنامه ای انجام دهید. این بازی نوبتی، در جهانی پر از زامبی های خطرناک رخ می دهد. سیستم مبارزه بازی به گونه ای طراحی شده است که عناصر خسته کننده مبارزات نوبتی حذف شود. در Wanna Survive با ارتش بزرگی از دشمنان مبارزه خواهید کرد و در عین حال تمرکزتان باید روی محل قرار گیری سربازان باشد. این بازی مجموعه متنوعی از کاراکتر های مختلف را داراست. به بازمانده ها کمک کنید تا دچار مرگ حتمی نشوند. تصمیم شما سرنوشت آن ها را مشخص خواهد کرد. مبارزات با سرعت بالایی انجام می شوند و حوصله تان سر نخواهد رفت.

مراحل مختلف بازی، توانایی های شما را به چالش می کشند و باید از استراتژی مناسب برای پایان دادن به آن ها استفاده کنید. در صورتی که کاراکتری بمیرد، دیگر زنده نمی شود. بنابرین حواستان را جمع کنید. منابعی که در اختیار دارید را به درستی بین اعضای گروه تقسیم کنید. Wanna Survive گرافیک پیکسلی جذابی دارد. Wanna Survive نامزد جایزه جهانی نیز شده است. این بازی توسط بیش از 50 هزار کاربر نصب شده است و امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. Wanna Survive بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Wanna Survive :


- گرافیک پیکسلی رنگارنگ

- مبارزه با انواع زامبی ها

- مدیریت کردن منابع

- مرگ بدون بازگشت

- نبرد های نوبتی مهیج

- تمرکز روی محل قرار گیری سربازان

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- رابط کاربری دوستانه

تصاویری از محیط بازی Wanna Survive :


دانلود Wann Survive برای اندروید  دانلود Wann Survive برای اندروید  دانلود Wann Survive برای اندروید  دانلود Wann Survive برای اندروید  دانلود Wann Survive برای اندروید


پسورد فایل :
کپی