آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.4 El Chavo Kart بازی مسابقه ای کارت برای اندروید نسخه مود

دانلود El Chavo Kart برای اندروید

El Chavo Kart کاراکتر محبوب خود را انتخاب کنید و در مسیرهای باورنکردنی با دیگران به رقابت بپردازید. پاورآپ های باورنکردنی ای در بازی گنجانده شده اند که به شما کمک می کنند از رقبای خود جلو بزنید. به El Chavo del و دوستانش بپیوندید تا لقب El Rey de la Vecindad را بدست آورید. جهانی تازه را تجربه کنید. کاراکترهای جدید را آزاد کنید و ماشینتان را ارتقا دهید. از تغییر دادن آواتارتان لذت ببرید.

می توانید استایل های مختلفی برای آن انتخاب کنید و هم چنین مدل موی او را تغییر دهید. لباستان را نیز عوض کنید و ظاهری منحصر به فرد به خود ببخشید. در ایونت های ویژه شرکت کنید و سوپرایز شوید. اهداف مختلف را کامل کنید و مسیرهای جدید را آزاد کنید. 27 کارت مختلف را جمع آوری کنید و کاراکترهایتان را آزاد نمایید. این بازی دارای 5 مود مختلف می باشد و در حال حاضر 82 مسیر مسابقه مختلف را در آن می توانید تجربه کنید. این مقدار به تدریج در بروزرسانی های آتی بازی افزایش پیدا می کند. El Chavo Kart بیش از 50 هزار کاربر به خود اختصاص داده است. این بازی گرافیکی رنگارنگ و جذاب دارد و همه سنین می توانند از مسابقه دادن در آن لذت ببرند. El Chavo Kart را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا بدون مشکل اجرا کنید.

ویژگی های بازی El Chavo Kart


- گرافیک جذاب و رنگارنگ

- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- آزاد کردن 8 کاراکتر مختلف

- تقویت کردن ماشین

- 5 مود مختلف برای بازی

- دارای 92 مسیر مسابقه

- شخصی سازی کردن آواتار

- شرکت در ایونت های ویژه

- مناسب برای تمامی سنین

تصاویری از محیط بازی El Chavo Kart :


دانلود El Chavo Kart برای اندروید  دانلود El Chavo Kart برای اندروید  دانلود El Chavo Kart برای اندروید  دانلود El Chavo Kart برای اندروید  دانلود El Chavo Kart برای اندروید


پسورد فایل :
کپی