آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود 1.41 Treasure-hunter بازی شکارچی گنج برای اندروید مود

دانلود Treasure-hunter برای اندروید

Treasure-hunter از گنج یابی لذت ببرید. این بازی، شبیه ساز خاصی است که احتمالا مشابه آن را تجربه نکرده اید. Treasure-hunter در جهانی باز رخ می دهد، جایی که در آن سیر داستانی ای بر اساس رخدادهای واقعی را دنبال خواهید کرد. با ماموریت های مختلفی مواجه خواهید شد. در جهان باز این بازی، کاراکترهای مختلفی وجود دارند. در طول داستان، با کشف هایی که می کنید درجه سختی هر سطح افزایش پیدا می کند. Treasure-hunter دارای مغازه ای نیز هست که در آن می توانید تجهیزات مختلف را خریداری کنید و با آن یافتن گنج ها را بهبود ببخشید. توجه داشته باشید که هرچند Treasure-hunter بر اساس رویداد های واقعی ساخته شده است، اگر تشابهی بین کاراکترهای آن و افراد واقعی وجود دارد این تشابه تصادفی است. این بازی بیش از صدزهار کاربر به خود اختصاص داده است.

ارورهای قبلی بازی برطرف شده اند. گنج ها را در اعماق زمین پیدا کنید و در طبیعت به دنبال آن ها بگردید. مشخصه اصلی Treasure-hunter فضایی بسیار بزرگ است که از کاوش در آن خسته نخواهید شد و مدان با محیط های جدیدی رو به رو می شوید. کنترل های مناسبی نیز برای کاراکتران طراحی شده است تا به راحتی او را برای یافتن گنج در این جهان باز هدایت کنید. Treasure-hunter بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Treasure-hunter


- حل شدن ارورهای قبلی بازی

- کاوش در مکان های مختلف

- جهانی وسیع و باز

- تعامل با کاراکترهای مختلف

- انجام ماموریت ها

- افزایش تدریجی سختی سطوح بازی

- الهام گرفته شده از رویداد های واقعی

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از صد هزار کاربر

تصاویری از محیط بازی Treasure-hunter :


دانلود Treasure-hunter برای اندروید  دانلود Treasure-hunter برای اندروید  دانلود Treasure-hunter برای اندروید  دانلود Treasure-hunter برای اندروید


پسورد فایل :
کپی