آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.0 Impossible Space مود نصب بازی ماجراجویی در فضا برای اندروید

دانلود Impossible Space برای اندروید

Impossible Space ده ها سیاره مختلف را با صدها لول جذاب کاوش کنید و راه خود را در فضایی مخوف بیابید. سلاح های جدید را آزاد کنید، سریع تر حرکت کنید و هیولاها را از پای در بیاورید. آن ها در کمین شما هستند. در طول بازی با باس های قدرتمندی رو به رو می شوید که برای شکست دادن آن ها باید از استراتژی مناسب استفاده کنید. صدها سطح جذاب این بازی می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم کند. هر کدام از این سطوح دارای هیولاهای منحصر به فرد و سلاح های خاص خودش است. کاراکتران را ارتقا دهید و مهارت های او را بهبود بخشید تا آزادی را به فضا بار دیگر بازگردانید. در نسخه جدید Impossible Space، سه قهرمان جدید اضافه شده است. صدها سلاح مختلف را می توانید در طول بازی بیابید که هر کدام از آن ها دارای مهارت های منحصر به فرد خود هستند.

با ارتقا دادن مهارت های کاراکترتان می توانید با دشمنان قوی تری رو به رو شوید. این بازی به گونه ای طراحی شده است که هم بازیکنان تازه وارد و هم بازیکنان کهنه کار می توانند از آن لذت ببرند. این بازی به زبان های مختلف زنده دنیا ترجمه شده است. گرافیک Impossible Space نسبت به ورژن های قبلی بهبود یافته است. این بازی را می توانید روی انواع اندرویدها بسته به سیستمی که دارید اجرا کنید.

ویژگی های بازی Impossible Space


- اضافه شدن قهرمانان جدید

- دارای صدها سلاح مختلف

- گرافیک خیره کننده و جذاب

- دارای بیش از صد هزار کاربر

- ترجمه شده به زبان های مختلف زنده دنیا

- ارتقا دادن مهارت های کاراکتر

- مبارزه با باس های حماسی و قدرتمند

- جذاب برای بازیکنان تازه وارد و کهنه کار

- صدها سطح جذاب و به یادماندنی

تصاویری از محیط بازی Impossible Space :


دانلود Impossible Space برای اندروید  دانلود Impossible Space برای اندروید  دانلود Impossible Space برای اندروید  دانلود Impossible Space برای اندروید  دانلود Impossible Space برای اندروید


پسورد فایل :
کپی