آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.239 Epic Skater 2 نصب بازی اسکیت باز ماهر 2 برای اندروید

دانلود Epic Skater برای اندروید

Epic Skater بار دیگر با ویژگی های جدید و جذاب برگشته است. بازی از صفر بر اساس نظرات کاربران بازسازی شده است. می توانید بزرگترین کمبوها را اجرا کنید. خیابان های اپیکوود را کاوش کنید. به پشت بام ها بروید و حرکات نمایشی انجام دهید. لباس های این بازی انقدر متنوع هستند که بیش از 1 میلیارد ترکیب برای آن ها وجود دارد. به دور ترین نقاط سفر کنید و طولانی ترین کمبوها را اجرا کنید. در مود بی پایان، می توانید وقت خود را به خوبی بگذرانید. 40 سطح career نیز وجود دارد که به تدریج سخت و سخت تر می گردد. بیش از 600 آیتم مختلف برای اسکیت و کاراکتر شما طراحی شده است.

می توانید اسکیتتان را شخصی سازی کنید و به شکل دلخواه در بیاورید. در مود بی پایان، می توانید بیش از 1600 هدف مختلف را کامل کنید. این بازی با توجه به ویژگی های متنوعی که در اختیار شما قرار می دهد حجم بسیار کمی دارد. 2 Epic Skater کاملا رایگان است و می توانید آن را بدون هیچ مشکلی بروزرسانی کنید. با این حال بعضی از آیتم های موجود در آن را با خرید درون برنامه ای می توانید بدست آورید. Epic Skater بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر جهان به خود جذب کرده است و امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این بازی را می توانید روی اندروید 6 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی 2 Epic Skater :


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- گرافیک چشم گیر و جذاب

- اسکیت سواری در نقاط مختلف

- دارای مود بی پایان

- شخصی سازی کردن اسکیت از جهات مختلف

- آپدیت های متناسب هر فصل

- اجرای کمبوهای طولانی و پیچیده

- امکان ارتقا دادن حرکت های نمایشی

- دارای 22 سطح در مود career

تصاویری از محیط بازی Epic Skater :


دانلود Epic Skater 2 برای اندروید  دانلود Epic Skater 2 برای اندروید  دانلود Epic Skater 2 برای اندروید  دانلود Epic Skater 2 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی